دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: با راه اندازی مراکز و پایگاه های سلامت، ارایه خدمات بهداشتی به حاشیه نشین‌ها گسترده‌تر از گذشته ارایه می‌شود.\n\nبه گزارش فکرشهر از شبکه بهداشت و دران دشتستان، دکتر عبدالمحمد خواجه ئیان در بازدید از شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشستان افزود: با راه اندازی مرکز سلامت جامعه امام رضا(ع) و پایگاه سلامت جامعه جواد الائمه (ع) ، خدمات به نحو مطلوب‌تری نسبت به گذشته ارایه می‌شود.
کد خبر: ۱۷۱۷۹
دوشنبه ۰۹ آذر ۱۳۹۴ - ۰۱:۳۳

فکرشهر: معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: با راه اندازی مراکز و پایگاه های سلامت، ارایه خدمات بهداشتی به حاشیه نشین‌ها گسترده‌تر از گذشته ارایه می‌شود.

\n\n

به گزارش فکرشهر از شبکه بهداشت و دران دشتستان، دکتر عبدالمحمد خواجه ئیان در بازدید از شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشستان افزود: با راه اندازی مرکز سلامت جامعه امام رضا(ع) و پایگاه سلامت جامعه جواد الائمه (ع) ، خدمات به نحو مطلوب‌تری نسبت به گذشته ارایه می‌شود.

\n\n

رییس مرکز بهداشت استان بوشهر همچنین اظهار داشت: در این پایگاه ها، کارشناسان سلامت، به شناسایی جمعیت تحت پوشش هر ناحیه اقدام می‌کنند و اقدامات اولیه مراقبت‌های بهداشتی را انجام خواهند داد.

\n\n

وی با اشاره به اینکه با اجرای این طرح شاخص‌های بهداشتی ارتقا می‌یابد افزود: مرکز سلامت جامعه امام رضا(ع) و پایگاه سلامت جامعه جواد الائمه (ع) در سال جاری برای بهبود ارایه خدمات به حاشیه نشین‌های شهر برازجان راه اندازی شده است.

\n\n

دکتر خواجه‌ ئیان با تأکید بر رعایت سیستم ارجاع و ارایه خدمات بر اساس بسته های خدماتی گفت: دعوت از خانواده‌های جدید برای تشکیل پرونده فعال اهمیت فراوانی دارد.

\n\n

وی تأکید کرد: می‌بایست برای ارایه خدمات بهداشتی بهتر به مردم، پرسنل به درب منازل مراجعه کنند.

\n\n

این بازدید به منظور نظارت بر برنامه تامین و ارتقای مراقبت های اولیه سلامت در مناطق شهری و حاشیه نشین در راستای طرح تحول نظام سلامت صورت گرفت.

\n\n

در این بازدید مدیرگروه گسترش شبکه معاونت بهداشتی و کارشناسان این واحد نیز حضور داشتند.

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر