سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: کلاس اموزشی کاهش حوادث و بیماریهای شغلی ویژه پاکبانان با همکاری شبکه بهداشت و درمان دشتستان و اداره شهرداری برازجان برگزار گردید.\n\nبه گزارش فکرشهر از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان دشتستان، کارشناس مسئول واحد بهداشت محیط و حرفه ای ستاد شهرستان، گفت: هدف از برگزاری  چنین  دوره های  آموزشی، کاهش حوادث و بیماری های شفلی در بین کارکنان زحمتکش شهرداری که در امر مدیریت پسماند درگیر می باشند.
کد خبر: ۱۷۲۳۰
پنجشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۷

فکرشهر: کلاس اموزشی کاهش حوادث و بیماریهای شغلی ویژه پاکبانان با همکاری شبکه بهداشت و درمان دشتستان و اداره شهرداری برازجان برگزار گردید.

\n\n

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان دشتستان، کارشناس مسئول واحد بهداشت محیط و حرفه ای ستاد شهرستان، گفت: هدف از برگزاری  چنین  دوره های  آموزشی، کاهش حوادث و بیماری های شفلی در بین کارکنان زحمتکش شهرداری که در امر مدیریت پسماند درگیر می باشند.

\n\n

مهندس فاطمه حسینی افزود: امیدواریم با حساس سازی  واطلاع رسانی به این عزیزان ،با مخاطراتی که در حین انجام خدمات مذکور با آن مواجهه پیدا می کنند،اقدامات حفاظتی متناسب ،توسط پاکبانان و اداره شهرداری لحاظ شود تا شاهد حوادث و اتفاقات ناگوار در میان این قشر زحمتکش نباشیم.

\n\n

در ادامه، کارشناس بهداشت حرفه ای ستاد شهرستان، مهندس مهرداد ظاهری در رابطه با  مخاطرات شغلی عوامل اجرایی پسماندها و همچنین نحوه صحیح مدیریت پسماند به خصوص پسماندهای عفونی مطالبی را ارائه کرد.

\n\n

در پایان نیز در خصوص رعایت مسائل بهداشت فردی و ایمنی پاکبانان  و تفکیک صحیح زباله ها، توضیحاتی را بیان نمود .

\n\n

\n\n

\n\n

 

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر