جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: با حضور مردم و مسئولان، آئین استقبال از اولین شهید مدافع حرم استان بوشهر در فرودگاه بوشهر برگزار شد.\n\nبه گزارش فکرشهر، پیکر مطهر شهید محمد احمدی‌جوان اولین شهید مدافع حرم استان بوشهر بامداد یکشنبه با استقبال مردم و مسئولان استان وارد فرودگاه بوشهر شد.\n\nدر آئین استقبال از این شهید مدافع حرم، استاندار بوشهر، معاون سیاسی استاندار، نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس، فرماندهان سپاه استان و تعدادی از مسئولان و مردم حضور داشتند.\n\n
کد خبر: ۱۷۲۹۲
يکشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۴ - ۰۱:۴۳

فکرشهر: با حضور مردم و مسئولان، آئین استقبال از اولین شهید مدافع حرم استان بوشهر در فرودگاه بوشهر برگزار شد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، پیکر مطهر شهید محمد احمدی‌جوان اولین شهید مدافع حرم استان بوشهر بامداد یکشنبه با استقبال مردم و مسئولان استان وارد فرودگاه بوشهر شد.

\n\n

در آئین استقبال از این شهید مدافع حرم، استاندار بوشهر، معاون سیاسی استاندار، نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس، فرماندهان سپاه استان و تعدادی از مسئولان و مردم حضور داشتند.

\n\n

بوشهر

\n\n

شهید محمد احمدی جوان متولد سال ۱۳۶۹ در روستای باشی از توابع دلوار شهرستان تنگستان است که در روز تاسوعا در حومه حلب در کشور سوریه توسط تکفیری‌ها مجروح شد.

\n\n

وی پس از ۴۳ روز بستری شدن در یکی از بیمارستان‌های تهران روز جمعه ۱۳ آذر به فیض شهادت نائل شد.

\n\n

به نوشته ی مهر، مراسم تشییع این شهید مدافع حرم صبح روز دوشنبه در بوشهر برگزار می‌شود و سپس به روستای باشی منتقل خواهد شد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر