دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: پاییز در نیمه آذر روی خود را به مردم استان بوشهر نشان داد.\n\nبه گزارش فکرشهر از خبرگزاری صداوسیما، آوای باران و هوای خنک، به پانزدهمین روز آخرین ماه پاییز در استان بوشهر حال و هوای خاصی بخشیده است .\n\nآسمان از صبح امروز در استان بوشهر ابری است و بارش ریز ریز باران همراه با وزش باد خنک هوا را در برخی مناطق کاملا پاییزی کرده است.\n\nاداره کل هواشناسی استان بوشهر پیش بینی کرده است، تا اوایل صبح فردا آسمان ابری باشد و شاهد بارش رگبارهای پراکنده در بیشتر نقاط باشیم.
کد خبر: ۱۷۳۰۷
يکشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۴

فکرشهر: پاییز در نیمه آذر روی خود را به مردم استان بوشهر نشان داد.

\n\n

به گزارش فکرشهر از خبرگزاری صداوسیما، آوای باران و هوای خنک، به پانزدهمین روز آخرین ماه پاییز در استان بوشهر حال و هوای خاصی بخشیده است .

\n\n

آسمان از صبح امروز در استان بوشهر ابری است و بارش ریز ریز باران همراه با وزش باد خنک هوا را در برخی مناطق کاملا پاییزی کرده است.

\n\n

اداره کل هواشناسی استان بوشهر پیش بینی کرده است، تا اوایل صبح فردا آسمان ابری باشد و شاهد بارش رگبارهای پراکنده در بیشتر نقاط باشیم.

\n\n

باد شمال غربی هم که خلیج فارس را از جمعه مواج کرده همچنان در حال وزیدن است و دریا تا سه شنبه ناآرام خواهد بود. سرعت باد ممکن است بر روی دریا به 60 کیلومتر در ساعت هم برسد و ارتفاع موج به دو و نیم متر نزدیک شود.

\n\n

دمای هوا نیز که هفته پیش افزایش یافته بود، از دیروز کاهش پیدا کرده و تا سه شنبه روند خنک شدن آن ادامه خواهد داشت.

\n\n

دما از جمعه تا امروز در مناطق مختلف بین 5 تا 8 درجه کم شده و براساس پیش بینی ها امشب دما در مناطق شمالی استان بوشهر به 4 تا 5 درجه سانتیگراد خواهد رسید .

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر