پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: آسیب های اجتماعی زمینه ساز و بستر شکل گیری بسیاری از انحراف ها و جرایم است.\n\nبه گزارش فکرشهر و به نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر، فتح الله حقیقی سه شنبه در نشست با فرماندهان نیروی انتظامی استان افزود: تنها راه مقابله با آشفتگی های اجتماعی برخورد قاطع، سریع و همه جانبه است.\n\nوی با بیان اینکه امنیت به سه بخش امنیت ملی، داخلی و عمومی تقسیم بندی شده است، گفت: امنیت عمومی از این حیث مهم است که معطوف به حقوق و حدود قانونی شهروندان، نظم و انضباط در مناسبات اجتماعی و حفظ منافع و ارزش های جمعی است.
کد خبر: ۱۷۳۶۱
سه‌شنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۴ - ۰۶:۰۵

فکرشهر: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: آسیب های اجتماعی زمینه ساز و بستر شکل گیری بسیاری از انحراف ها و جرایم است.

\n\n

به گزارش فکرشهر و به نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر، فتح الله حقیقی سه شنبه در نشست با فرماندهان نیروی انتظامی استان افزود: تنها راه مقابله با آشفتگی های اجتماعی برخورد قاطع، سریع و همه جانبه است.

\n\n

وی با بیان اینکه امنیت به سه بخش امنیت ملی، داخلی و عمومی تقسیم بندی شده است، گفت: امنیت عمومی از این حیث مهم است که معطوف به حقوق و حدود قانونی شهروندان، نظم و انضباط در مناسبات اجتماعی و حفظ منافع و ارزش های جمعی است.

\n\n

حقیقی بیان کرد: اصل جامعه محوری، جامع نگری، فراجناحی بودن، مشارکت و نظارت همگانی به همراه داشتن سرعت و دقت لازم از جمله اصول حاکم بر امنیت عمومی است که نیروی انتظامی باید مد نظر قرار دهد.

\n\n

وی عنوان کرد: مبحث امنیت عمومی به دلیل اینکه با جان، آبرو و حیثیت مردم ارتباط دارد، انجام امور به صورت دقیق، صحیح و سریع و به موقع شرط و اساس موفقیت پلیس در ماموریت ها خواهد بود.

\n\n

وی افزود: امروزه سرعت و رشد فناوری اطلاعات به صورت نمایی است و اگر برنامه ریزی صحیح و متوازن در راستای توسعه فناوری اطلاعات تدوین نشود با مشکلات و آسیب های جدی مواجه خواهیم شد.

\n\n

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر یادآور شد: با برنامه ریزی های صورت گرفته طرح پایش تصویری که از زمره نیازهای اساسی مدیریت شهری است و باعث نظم بخشی به تردد خودروها در سطح شهر و نیز کنترل کیفی خیابان ها خواهد شد، اجرایی می شود.

\n\n

وی افزود: در استان بوشهر طرح پایش تصویری بر اساس نقشه راه توسعه زیرساختی فناوری اطلاعات در ابعاد مختلف در دستور کار قرار گرفته است.

\n\n

حقیقی اظهار کرد: پایش تصویری ضمن ارائه خدمات بهینه به ذینفعان، مدیران را برای تصمیم گیری به هنگام و دقیق کمک می کند.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر