جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از پژوهشگران حوزه بهداشت و درمان حمایت می‌کند\n\nبه گزارش خبرگز، علیرضا رئیسی ظهر امروز در آیین تجلیل از پژوهشگران برتر دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، اظهار داشت: در دنیای امروز که علوم مختلف به‌سرعت در حال پیشرفت هستند، علم پزشکی هم از این قاعده مستثنی نیست لذا توجه ویژه به پژوهش امری مهم است.\n\nوی بیان کرد: فعالان حوزه پزشکی باید بیش از گذشته به امر پژوهش در این بخش توجه داشته باشند و در استان بوشهر پژوهشگران مطرحی در عرصه پزشکی داریم.
کد خبر: ۱۷۵۲۳
سه‌شنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۴ - ۰۵:۱۹

فکرشهر: رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از پژوهشگران حوزه بهداشت و درمان حمایت می‌کند

\n\n

به گزارش خبرگز، علیرضا رئیسی ظهر امروز در آیین تجلیل از پژوهشگران برتر دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، اظهار داشت: در دنیای امروز که علوم مختلف به‌سرعت در حال پیشرفت هستند، علم پزشکی هم از این قاعده مستثنی نیست لذا توجه ویژه به پژوهش امری مهم است.

\n\n

وی بیان کرد: فعالان حوزه پزشکی باید بیش از گذشته به امر پژوهش در این بخش توجه داشته باشند و در استان بوشهر پژوهشگران مطرحی در عرصه پزشکی داریم.

\n\n

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بیان داشت: دانشگاه علوم پزشکی بوشهر همواره از پژوهشگران این حوزه حمایت کرده و خواهد کرد و باید از نتایج تحقیقات ایشان به نحو شایسته استفاده کرد.

\n\n

رئیسی اظهار کرد: ارزیابی اثرهای زیست‌محیطی استان بوشهر بر سلامت نیازمند ایجاد مرکزهای پژوهشی و تحقیقی است که دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در این زمینه فعالیت‌های خوبی داشته است.

\n\n

وی یادآور شد: استفاده از ظرفیت‌های علمی دانشجویان و استادان این دانشگاه می‌تواند منجر به تولید محصول‌های دانش‌بنیان و به دنبال آن تولید ثروت شود.

\n\n

رئیسی با بیان اینکه پژوهشگران سرمایه‌های اصلی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر هستند، تصریح کرد: با توجه به شرایط ویژه و خاص استان بوشهر که پایتخت انرژی کشور نیز نام‌گذاری شده است، محققان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر باید نیازمندی‌های حوزه بهداشت و درمانی حوزه‌های نفت و گاز را تأمین کنند و در این مسیر پژوهش یک امر لاینفکی است.

\n\n

در این مراسم از پژوهشگران برتر دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با اهدا هدایایی، تجلیل شد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر