جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: در نشستی که در فرمانداری بوشهر برگزار شد، معتمدان اصلی و علی‌البدل انتخابات خبرگان در بوشهر انتخاب شدند\n\nبه گزارش فکرشهر و به نقل از فارس، ظهر امروز مراسم انتخابات اعضای معتمدین اصلی و علی‌البدل انتخابات خبرگان در بوشهر با حضور فرماندار مرکز استان بوشهر برگزار شد.\n\n پس از رأی‌گیری از حاضران، 8 نفر به‌ عنوان اعضای اصلی و 4 عضو علی‌البدل هیئت اجرایی انتخابات مجلس خبرگان در مرکز استان تعیین شدند.
کد خبر: ۱۷۵۲۴
سه‌شنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۴ - ۰۵:۲۲

فکرشهر: در نشستی که در فرمانداری بوشهر برگزار شد، معتمدان اصلی و علی‌البدل انتخابات خبرگان در بوشهر انتخاب شدند

\n\n

به گزارش فکرشهر و به نقل از فارس، ظهر امروز مراسم انتخابات اعضای معتمدین اصلی و علی‌البدل انتخابات خبرگان در بوشهر با حضور فرماندار مرکز استان بوشهر برگزار شد.

\n\n

 پس از رأی‌گیری از حاضران، 8 نفر به‌ عنوان اعضای اصلی و 4 عضو علی‌البدل هیئت اجرایی انتخابات مجلس خبرگان در مرکز استان تعیین شدند.

\n\n

بر اساس این گزارش و پس از رأی‌گیری صورت گرفته عبدالمحمد شیخ ابولی، ابراهیم تشکری، حسن محمد دوست، فرامرز سلیمی‌فر، علیرضا مظفری زاده، علیرضا زنده بودی، سید علی موسوی نژاد، و محمد غریبی به‌عنوان معتمدان اصلی انتخابات مجلس خبرگان در بوشهر انتخاب شدند.

\n\n

همچنین بر اساس رأی‌گیری صورت گرفته حسین وردیانی، علی سیاح، علی مقاتلی و صمد پیکر نیز به‌عنوان اعضای علی‌البدل معتمدان اصلی انتخاب شدند.

\n\n

انتخابات مجلس خبرگان رهبری همزمان با سراسر کشور هفت اسفندماه در بوشهر برگزار خواهد شد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر