جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیرکل آموزش‌وپرورش استان بوشهر گفت: 100 مدرسه به‌عنوان مجری طرح تعالی مدیریت در مدرسه استان بوشهر انتخاب شدند\n\nبه گزارش فکرشهر و به نقل از فارس، ناصر کرمی در همایش مدیران مجری برنامه تعالی مدیریت مدرسه در بوشهر اظهار داشت: وزیر آموزش‌وپرورش 5 برنامه بنیادی را در بدو کار خود اعلام کرد که شامل ساماندهی نیروی انسانی، ارتقا کیفیت مدیریت آموزشگاه‌ها، عملیاتی کردن بودجه مدارس، توسعه مشارکت در مدرسه و مدرسه‌محوری و تمرکززدایی است.\n\nوی بیان کرد: طرح تعالی مدیریت مدرسه در راستای یکی از اهداف یادشده با موضوع ارتقا کیفیت مدیریت آموزشگاهی اجرا می‌شود.
کد خبر: ۱۷۵۶۶
چهارشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۴ - ۰۵:۳۲

فکرشهر: مدیرکل آموزش‌وپرورش استان بوشهر گفت: 100 مدرسه به‌عنوان مجری طرح تعالی مدیریت در مدرسه استان بوشهر انتخاب شدند

\n\n

به گزارش فکرشهر و به نقل از فارس، ناصر کرمی در همایش مدیران مجری برنامه تعالی مدیریت مدرسه در بوشهر اظهار داشت: وزیر آموزش‌وپرورش 5 برنامه بنیادی را در بدو کار خود اعلام کرد که شامل ساماندهی نیروی انسانی، ارتقا کیفیت مدیریت آموزشگاه‌ها، عملیاتی کردن بودجه مدارس، توسعه مشارکت در مدرسه و مدرسه‌محوری و تمرکززدایی است.

\n\n

وی بیان کرد: طرح تعالی مدیریت مدرسه در راستای یکی از اهداف یادشده با موضوع ارتقا کیفیت مدیریت آموزشگاهی اجرا می‌شود.

\n\n

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان بوشهر گفت: طرح مذکور در سال تحصیلی 91 ـ 92 در 20 مدرسه استان بوشهر اجرا و اکنون پس از دو سال دوره اجرای آزمایشی، با گستره بیشتر در حال انجام است.

\n\n

کرمی بابیان اینکه سال گذشته 100 مدرسه به‌عنوان مجری طرح تعالی مدیریت در مدرسه استان بوشهر انتخاب شدند، افزود: این طرح بر مبنای سند تحول بنیادین در آموزش‌وپرورش تنظیم‌شده است.

\n\n

وی تصریح کرد: به دلیل ابلاغ دیرهنگام طرح تعالی مدیریت در مدرسه سال گذشته همکاران ما با مشکلاتی مواجه شدند اما با برگزاری کلاس‌های آموزشی این نقیصه برطرف شد و پس از ارزیابی صورت گرفته در مورد این طرح، اجرای آن رضایت‌بخش گزارش شد.

\n\n

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان بوشهر با اشاره به مزایای طرح تعالی مدیریت در مدرسه خاطرنشان کرد: این طرح تاکنون به نحو مطلوبی در حال اجراست و یکی از مزایای آن این است که انعطاف لازم برای همه نوع مدرسه و مقاطع را دارد.

\n\n

کرمی اضافه کرد: در راستای اجرای طرح تعالی مدیریت در مدرسه، 46 ملاک و 169 شاخص وجود دارد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر