دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار جامعه
مطالب بیشتر
فکرشهر: امام جمعه موقت عسلویه گفت: مسئولان برای اشتغال جوانان تحصیلکرده عسلویه چاره‌اندیشی کنند.\n\nبه گزارش فکرشهر، حجت‌الاسلام مصطفی بدری در خطبه‌های امروز نماز جمعه شهرستان عسلویه پس از دعوت به تقوای الهی، انفاق را از اوصاف مومنین دانست و اظهار داشت: بدون تردید انفاق یکی از ویژگی‌های بارز متقین است و روح کمک به دیگران در روح اینها رسوخ کرده، چه فقیر باشند و چه غنی انفاق می‌کنند.
کد خبر: ۱۷۵۹۷
جمعه ۲۷ آذر ۱۳۹۴ - ۰۵:۰۰

فکرشهر: امام جمعه موقت عسلویه گفت: مسئولان برای اشتغال جوانان تحصیلکرده عسلویه چاره‌اندیشی کنند.

\n\n

به گزارش فکرشهر، حجت‌الاسلام مصطفی بدری در خطبه‌های امروز نماز جمعه شهرستان عسلویه پس از دعوت به تقوای الهی، انفاق را از اوصاف مومنین دانست و اظهار داشت: بدون تردید انفاق یکی از ویژگی‌های بارز متقین است و روح کمک به دیگران در روح اینها رسوخ کرده، چه فقیر باشند و چه غنی انفاق می‌کنند.

\n\n

وی با بیان اینکه انفاق منحصر به مال و ثروت نیست افزود: آنچه از نعمت‌های خدا در اختیار انسان گذاشته را باید انفاق کرد و هر چقدر به دیگران نیکی کنیم، عاقبت به سود خود ماست.

\n\n

بدری در ادامه به اقسام انفاق اشاره کرد و افزود: انفاق به اقسامی از جمله واجب، مستحب، مکروه و مباح تقسیم شده و همه ما به انفاق کردن نیاز داریم و ممکن است شیطان ما را از انفاق کردن باز بدارد ولی نباید از انفاق غفلت کنیم.

\n\n

وی در خطبه دوم نیز جنایت دولت نیجریه که در آن جمعی از شیعیان به شهادت رسیدند را محکوم کرد و یادآور شد: این مسئله، اقدامی ناپسند و غیر انسانی بود و باید محکوم شود.

\n\n

امام جمعه موقت عسلویه با بیان اینکه شیعیان نیجریه دل در گرو انقلاب اسلامی دارند گفت: شیعیان نیجریه، دلبسته و مرید رهبر معظم انقلاب هستند و به انقلاب اسلامی عشق می‌ورزند.

\n\n

بدری شهادت شهید دکتر مفتح را تسلیت گفت و اظهار داشت: شهید مفتح روحانی برجسته، فداکار و آشنا به زمان بود و نامگذاری سالروز شهادت این روحانی بزرگوار به نام روز وحدت حوزه و دانشگاه از یادگارهای امام راحل بوده است.

\n\n

وی با تسلیت سالروز شهادت امام حسن عسکری (ع) افزود: حضرت امام حسن عسکری (ع) در سخنی فرمود "عبادت تنها منحصر به نماز و روزه نیست بلکه تفکر در نعمت‌های خداوند هم عبادت است".

\n\n

بدری با تبریک آغاز امامت آقا امام زمان (عج) اضافه کرد: باید عملا منتظران ظهور باشیم و با رفتار خود در صف منتظران واقعی قرار بگیریم.

\n\n

وی به اشتغال جوانان در پارس جنوبی اشاره کرد و گفت: شرکت‌های مستقر در منطقه نسبت به اشتغال جوانان بی تفاوت هستند چرا جوانان جویای کار شهرستان را جذب نمی‌کنند، این درد است که جوانان تحصیلکرده شهرستان عسلویه بیکار باشند.

\n\n

امام جمعه موقت عسلویه تاکید کرد: متاسفیم برای بعضی از مسئولین که به جوانان منطقه، کار نمی‌دهند و وقتی که گله و شکایت کنند در جواب می‌گویند بروید هر جا و به هر که می‌خواهید بگویید.

\n\n

بدری ابراز داشت: منشی و تلفنچی هم باید باید از سایر شهرستان‌ها نیرو بیاورند، یعنی بچه‌های عسلویه و استان بوشهر برای تلفنچی و منشی‌گری هم خوب نیستند و توانایی ندارند.

\n\n

وی اضافه کرد: باید به نیروهای انسانی که سرمایه‌های ما هستند توجه بیشتری شود اگر خدای نکرده به انحراف و راه نادرست کشیده شوند جمع کردن آنها سخت است و باید جوابگو باشند.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر