جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: جانشین ستاد انتخابات استان بوشهر گفت: در روز نخست ثبت‌نام از کاندیداهای مجلس شورای اسلامی تاکنون ۱۳ نفر ثبت‌نام کرده‌اند.\n\nبه گزارش فکرشهر، سیداسماعیل موسوی بعد از ظهر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ثبت‌نام از نامزدهای حضور در انتخابات در استان بوشهر از صبح امروز آغاز شده است و تاکنون ۱۳ نفر در چهار حوزه انتخابیه استان بوشهر ثبت‌نام کرده‌اند.\n\nوی افزود: چهار نفر در حوزه انتخابیه کنگان، عسلویه، جم، چهار نفر در حوزه انتخابیه بوشهر، گناوه و دیلم، سه‌نفر در حوزه انتخابیه دشتستان و دو نفر در حوزه انتخابیه دشتی و تنگستان ثبت‌نام کرده‌اند.
کد خبر: ۱۷۶۳۱
شنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۶

فکرشهر: جانشین ستاد انتخابات استان بوشهر گفت: در روز نخست ثبت‌نام از کاندیداهای مجلس شورای اسلامی تاکنون ۱۳ نفر ثبت‌نام کرده‌اند.

\n\n

به گزارش فکرشهر، سیداسماعیل موسوی بعد از ظهر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ثبت‌نام از نامزدهای حضور در انتخابات در استان بوشهر از صبح امروز آغاز شده است و تاکنون ۱۳ نفر در چهار حوزه انتخابیه استان بوشهر ثبت‌نام کرده‌اند.

\n\n

وی افزود: چهار نفر در حوزه انتخابیه کنگان، عسلویه، جم، چهار نفر در حوزه انتخابیه بوشهر، گناوه و دیلم، سه‌نفر در حوزه انتخابیه دشتستان و دو نفر در حوزه انتخابیه دشتی و تنگستان ثبت‌نام کرده‌اند.

\n\n

موسوی با اشاره به اینکه تا ساعت ۱۵ روز شنبه هیچ بانویی برای انتخابات در استان بوشهر ثبت‌نام نکرده است، اضافه کرد: استان بوشهر دارای چهار حوزه انتخابیه است که ثبت‌نام در فرمانداری‌های بوشهر، دشتستان، دشتی و کنگان انجام می‌شود.

\n\n

جانشین ستاد انتخابات استان بوشهر خاطرنشان کرد: ثبت نام از داوطلبان شرکت در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تا ساعت ۱۲ روز جمعه پنجم دی‌ماه ادامه دارد.

\n\n

وی داشتن حداقل مدرک تحصیلی فوق‌لیسانس و سن بین ۳۰ تا ۷۵ سال را به عنوان شروظ ثبت‌نام از کاندیداها اعلام کرد.

\n\n

موسوی در ارتباط با مجلس خبرگان رهبری نیز گفت: در استان بوشهر تاکنون فقط یک نفر برای انتخابات مجلس خبرگان رهبری ثبت‌نام کرده است.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر