پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
فکرشهر: رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام دقایقی پیش با حضور در وزارت کشور در انتخابات خبرگان ثبت نام کرد.\n\nبه گزارش فکرشهر، آیت الله هاشمی رفسنجانی رسما در انتخابات مجلس خبرگان کاندیدا شد.\n\nآیت الله هاشمی در تمامی ادوار مجلس خبرگان حضور داشته است.
کد خبر: ۱۷۶۸۰
دوشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۴ - ۰۵:۴۹

فکرشهر: رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام دقایقی پیش با حضور در وزارت کشور در انتخابات خبرگان ثبت نام کرد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، آیت الله هاشمی رفسنجانی رسما در انتخابات مجلس خبرگان کاندیدا شد.

\n\n

آیت الله هاشمی در تمامی ادوار مجلس خبرگان حضور داشته است.

\n\n

آیت الله هاشمی رفسنجانی در جمع خبرنگاران گفت: آنچه در چند ماه آینده شکل می‌گیرد مجلس خبرگان جدید و مجلس شورای اسلامی است که هر دو در سعادت کشور می‌توانند نقش ایفا کنند و این بستگی به رأی ملت ما دارد.
\nوی افزود: مسئولیت بزرگی به عهده کسانی خواهد افتاد که مردم آنها را امین خود در نظر می‌گیرند و به آنها رأی خواهند داد.

\n\n

وی در ادامه تصریح کرد: مجلس خبرگان ستون خیمه انقلاب را در اختیار دارد که در دوره‌های گذشته به خوبی ادای وظیفه کرده است و مناسب‌ترین فرد را بعد از امام(ره) انتخاب کرد که کار خود را با طراوت و شادابی انجام می‌دهد.

\n\n

آیت‌الله هاشمی رفسنجانی افزود: مجلس شورای اسلامی نیز روزانه در سرنوشت ما مؤثر است زیرا با قانونگذاری سرنوشت ما را تعیین می‌کند.

\n\n

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: برای همه ما روشن است که سال‌های آینده با توجه به وضع منطقه و حوادثی که به دنبال ناامنی‌ها شکل خواهد گرفت سال‌های بسیار مهمی خواهد بود.

\n\n

وی در ادامه گفت: الحمدلله امنیت داریم و خدا را شکر می‌کنیم و از مردم باید به خاطر اینکه به اشرار میدان نمی‌دهند تا فتنه کنند، تشکر می کنم.

\n\n

رئیس هیأت مؤسس و هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی در ادامه گفت: هر کسی که با اتکا به رأی مردم انتخاب شد می‌تواند به نیابت از مردم تصمیم بگیرد و امانت بزرگی که مردم به نامزدهای موفق می‌سپارند، ایجاب می‌کند که وظیفه‌شناسی بر ما حاکم باشد.

\n\n

وی در پایان اظهار کرد: خیلی از انقلاب‌ها در این مدت گرفتار مشکل شدند ولی انقلاب ما راه خود را می‌رود و تا حضرت ولی‌عصر(عج)، نظر مناسب به ملت خودش دارد این ملت دچار اندوهی نخواهد شد.

\n\n

منبع: انتخاب

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر