جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
در کمیته ی مرگ کودکان زیر 5 سال شبکه بهداشت و درمان مطرح شد:
فکرشهر: کارشناس مسئول واحد سلامت خانواده شبکه بهداشت و درمان دشتستان اظهار داشت: در کمیته مرگ کودکان 59- 1 ماهه ی دشتستان، مرگ های اتفاق افتاده از مرداد ماه تا آبان ماه 94...
کد خبر: ۱۷۶۹۶
سه‌شنبه ۰۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۲

فکرشهر: کارشناس مسئول واحد سلامت خانواده شبکه بهداشت و درمان دشتستان اظهار داشت: در کمیته مرگ کودکان 59- 1ماهه ی دشتستان، مرگ های اتفاق افتاده از مرداد ماه تا آبان ماه 94 بررسی وعلل آن مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

\n\n

به گزارش فکرشهر، خانم امیری با بیان این که در این نشست، آمار مرگ 6 ماهه اول 93 با 6 ماهه اول 94 نیز مقایسه شد، به روابط عمومی شبکه، گفت: طی این 4 ماه، 6 مورد مرگ کودک رخ داده که 4 مورد آن، مرگ خارج بیمارستانی و 2 مورد، مرگ داخل بیمارستان بوده است.

\n\n

وی در خصوص علل مرگ های اتفاق افتاده  توضیح داد: 2 مورد به دلیل غرق شدگی و موارد دیگر به علت خفگی با غذا، تصادف، مشکل مغزی مادر زادی و سندروم نفروتیک مادرزادی می باشند.

\n\n

این مسئول ادامه داد: در این کمیته پس از پحث و تبادل نظر در خصوص علل مرگ های اتفاق افتاده، تصمیماتی اتخاذ گردید و مقرر شد به مادران در خصوص سوانح و حوادث با توجه به توزیع کتاب «با مراقبت از کسانی که دوستشان داریم»، آموزش های بیشتر و مطلوبی داده شود.

\n\n

امیری در پایان گفت: امیدواریم در ماه های آینده، با توجه به کلاس های آموزشی پیشگیری از آسیب کودکان که جهت کلیه پرسنل مراکز بهداشتی و درمانی، مربیان مهد کودک ها و معلمان پایه چهارم ابتدایی شهرستان در آبان ماه برگزار گردیده، شاهد سوانح و حوادث کمتری در کودکان باشیم.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر