يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار بوشهر گفت: فعالان نماز در استان بوشهر تجلیل می‌شوند.\n\nبه گزارش فکرشهر، سعید زرین‌فر ظهر سه‌شنبه در نشست هماهنگی برنامه‌های اجلاس نماز در بوشهر اظهار داشت: برپایی نماز جماعت در نقاط مختلف استان بوشهر یکی از برنامه‌های مهمی است که تاکنون دستاوردهای بسیار خوبی را در پی داشته است.\n\nوی به عملکرد مطلوب شورای اقامه نماز استان بوشهر در ترویج و تعمیق مسائل فرهنگی اشاره کرد و افزود: برپایی نماز جماعت صبح از اهمیت بسیاری برخوردار است و با تلاش‌های صورت گرفته در بسیاری از شهرهای استان شاهد تحقق این مهم هستیم.
کد خبر: ۱۷۷۱۴
سه‌شنبه ۰۱ دی ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۷

فکرشهر: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار بوشهر گفت: فعالان نماز در استان بوشهر تجلیل می‌شوند.

\n\n

به گزارش فکرشهر، سعید زرین‌فر ظهر سه‌شنبه در نشست هماهنگی برنامه‌های اجلاس نماز در بوشهر اظهار داشت: برپایی نماز جماعت در نقاط مختلف استان بوشهر یکی از برنامه‌های مهمی است که تاکنون دستاوردهای بسیار خوبی را در پی داشته است.

\n\n

وی به عملکرد مطلوب شورای اقامه نماز استان بوشهر در ترویج و تعمیق مسائل فرهنگی اشاره کرد و افزود: برپایی نماز جماعت صبح از اهمیت بسیاری برخوردار است و با تلاش‌های صورت گرفته در بسیاری از شهرهای استان شاهد تحقق این مهم هستیم.

\n\n

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار بوشهر با اشاره به تدوین نقشه جامع فرهنگی برای برنامه‌ریزی و اجرای برنامه‌های فرهنگی در بوشهر، اضافه کرد: باید آسیب شناسی با نگاه کارشناسی برای ارتقای سطح کیفی طرح‌های فرهنگی صورت گیرد.

\n\n

وی ادامه داد: سه کمیته تخصصی تبلیغات، پشتیبانی و علمی اجرایی برای برگزاری اجلاس استانی نماز در بوشهر تشکیل شده و این اجلاس روز ۱۳ دیماه در بوشهر برگزار خواهد شد.

\n\n

زرین‌فر با اشاره به برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی، هنری و علمی در اجلاسیه نماز، گفت: در این مراسم، فعالان نماز در استان بوشهر تجلیل می‌شوند.

\n\n

*مهر

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر