دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: ۲۷ مدرسه شاهد در استان بوشهر به دانش‌آموزان خدمات می‌دهند.\n\nبه گزارش فکرشهر، ناصر کرمی پیش از ظهر سه‌شنبه در گردهمایی مدیران امور ایثارگران و شاهد آموزش و پرورش استان بوشهر اظهار داشت: دانش‌آموزان شاهد و ایثارگر دارای سطح علمی مطلوبی هستند و در تلاش برای ارتقای وضعیت موجود هستیم.\n\nوی با اشاره به فعالیت ۲۷ مدرسه شاهد در استان بوشهر، اضافه کرد: چهار هزار و ۷۶۶ دانش‌آموز در ۲۶۵ کلاس درس مدارس شاهد استان مشغول به تحصیل هستند.
کد خبر: ۱۷۷۱۶
سه‌شنبه ۰۱ دی ۱۳۹۴ - ۰۷:۱۰

فکرشهر: مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: ۲۷ مدرسه شاهد در استان بوشهر به دانش‌آموزان خدمات می‌دهند.

\n\n

به گزارش فکرشهر، ناصر کرمی پیش از ظهر سه‌شنبه در گردهمایی مدیران امور ایثارگران و شاهد آموزش و پرورش استان بوشهر اظهار داشت: دانش‌آموزان شاهد و ایثارگر دارای سطح علمی مطلوبی هستند و در تلاش برای ارتقای وضعیت موجود هستیم.

\n\n

وی با اشاره به فعالیت ۲۷ مدرسه شاهد در استان بوشهر، اضافه کرد: چهار هزار و ۷۶۶ دانش‌آموز در ۲۶۵ کلاس درس مدارس شاهد استان مشغول به تحصیل هستند.

\n\n

به نوشته ی مهر، مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر به اهمیت بالای مسائل تربیتی و پرورشی در کنار مسائل آموزشی اشاره کرد و افزود: ایجاد فضای شاداب و نشاط در مدارس شاهد را به صورت جدی دنبال می‌کنیم.

\n\n

وی خاطرنشان کرد: توجه به تعلیم و تربیت فرزندان شاهد و ایثارگر به عنوان هدف اصلی ایجاد مدارس شاهد است که باید این موضوع مد نظر قرار گرفته و شاهد شرایط مناسب تعلیم و تربیت در این مدارس باشیم.

\n\n

کرمی اضافه کرد: مدیران مدارس شاهد ضمن دعوت از آزادگان و جانبازان و ایثارگران در برنامه‌های مختلف مدارس شاهد، زمینه آشنایی بیشتر دانش آموزان با مجاهدت‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان فراهم کنند.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر