شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مسابقات قایق کارتنی برای نخستین بار در بوشهر با همکاری پژوهشگاه شهید خوشبخت برگزار شد.\n\nبه گزارش فکرشهر، بعد از ظهر امروز در آیینی با حضور دانش‌آموزان پسر و دختر در بوشهر، مسابقه قایق کارتنی برای نخستین بار در بندر بوشهر برگزار شد.\n\nمدیر پژوهشگاه شهید خوشبخت در ارتباط با برگزاری این مسابقه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: گسترش فرهنگ ورزش و تفریحات سالم در بین دانش‌آموزان امری لازم و ضروری است و در این مسیر نهایت توان و ظرفیت خود را به کار می‌گیریم.
کد خبر: ۱۷۷۱۷
سه‌شنبه ۰۱ دی ۱۳۹۴ - ۰۷:۱۷

فکرشهر: مسابقات قایق کارتنی برای نخستین بار در بوشهر با همکاری پژوهشگاه شهید خوشبخت برگزار شد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، بعد از ظهر امروز در آیینی با حضور دانش‌آموزان پسر و دختر در بوشهر، مسابقه قایق کارتنی برای نخستین بار در بندر بوشهر برگزار شد.

\n\n

مدیر پژوهشگاه شهید خوشبخت در ارتباط با برگزاری این مسابقه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: گسترش فرهنگ ورزش و تفریحات سالم در بین دانش‌آموزان امری لازم و ضروری است و در این مسیر نهایت توان و ظرفیت خود را به کار می‌گیریم.

\n\n

به نوشته ی فارس، مجتبی خشنود افزود: بالا بردن خلاقیت دانش‌آموزان از برنامه‌های این مجموعه پژوهشی است و به ویژه اجرای پژوهش‌های کاربردی در این راستا مورد توجه و تاکید قرار دارد.

\n\n

وی یادآور شد: در این مسابقات، قایق‌ها فقط با کارتن ساخته شده بود و هیچ ماده دیگری در آن استفاده نشده بود و این برای نخستین بار در سطح استان برگزار شده است.

\n\n

مدیر پژوهشگاه شهید خوشبخت بیان کرد: در این مسابقات پرهیجان که با شور و شوق فراوان برگزار شد، سه گروه از دختران و سه گروه از پسران انتخاب و برگزیده شدند و جوایزی به آنها اهدا شد.

\n\n

خوشنود گفت: تقویت خلاقیت، تمرین کار گروهی و ایجاد فضای نشاط و سرگرمی برای دانش‌آموزان از اهداف برگزاری این مسابقات است.

\n\n

وی ابراز داشت: این مسابقه از سوی پژوهشگاه شهید خوشبخت برگزار شد و دانشگاه خلیج فارس نیز همکاری بسیار خوبی در برگزاری این مسابقات داشتند که لازم است از این مجموعه تقدیر کنیم.

\n\n

خانم محمدی مسئول برگزاری این تورنمنت نیز اظهار داشت: هدف از برگزاری این مسابقه در واقع تقویت کار گروهی و آموزش مهارت‌های عملی دانش‌آموزان است.

\n\n

وی یادآور شد: استفاده از آموخته‌های دانش‌آموزان در عمل و آشنایی با دریا و همچنین شناسایی خلاقیت‌های دانش‌آموزان و تفریح و سرگرمی سالم نیز از دیگر اهداف این مسابقات است.

\n\n

در این مراسم از دکتر آیین استاد دانشگاه خلیج فارس که در آموزش ساخت قایق و تشکیل کارگاه‌هایی در این زمینه همکاری کرده تقدیر شد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر