شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: فرماندار شیراز گفت: با نام نویسی از پنج داوطلب جدید در ششمین روز ثبت نام داوطلبان عضویت در پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری برای حوزه انتخابیه فارس، شمار داوطلبان ثبت نام نهایی شده برای این انتخابات به 15 نفر رسید.\n\nبه گزارش فکرشهر، حیدر عالیشوندی، با اشاره به پایان مهلت نام نویسی از داوطلبان عضویت در پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در روز چهارشنبه دوم دی 94، از داوطلبان این دوره از انتخابات خواست که در نخستین فرصت برای ثبت نام به ستاد انتخابات فرمانداری شیراز یا ستاد انتخابات وزارت کشور مراجعه کنند. 
کد خبر: ۱۷۷۱۸
سه‌شنبه ۰۱ دی ۱۳۹۴ - ۰۷:۱۹

فکرشهر: فرماندار شیراز گفت: با نام نویسی از پنج داوطلب جدید در ششمین روز ثبت نام داوطلبان عضویت در پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری برای حوزه انتخابیه فارس، شمار داوطلبان ثبت نام نهایی شده برای این انتخابات به 15 نفر رسید.

\n\n

به گزارش فکرشهر، حیدر عالیشوندی، با اشاره به پایان مهلت نام نویسی از داوطلبان عضویت در پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در روز چهارشنبه دوم دی 94، از داوطلبان این دوره از انتخابات خواست که در نخستین فرصت برای ثبت نام به ستاد انتخابات فرمانداری شیراز یا ستاد انتخابات وزارت کشور مراجعه کنند. 

\n\n

در ششمین روز از نام نویسی داوطلبان عضویت در پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری از پنج داوطلب جدید این دوره از انتخابات از حوزه انتخابیه فارس نام نویسی شد که به ترتیب ثبت نام سه و دو تن از آنها در ستادهای انتخابات شیراز و قم صورت گرفت. 

\n\n

به گزارش ایرنا، آیت الله اسدالله ایمانی نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز و نماینده کنونی مردم این استان در مجلس خبرگان رهبری و حجج اسلام غلامعلی صفایی نماینده ولی فقیه در استان بوشهر و امام جمعه بوشهر، سید هدایت الله فقیه، سیدجواد راثی ورعی و محمد حسین ابراهیمی، روز سه شنبه داوطلب این دوره از انتخابات از حوزه انتخابیه فارس شدند. 

\n\n

روز دوشنبه نیز آیت الله سیدعلی اصغر دستغیب نماینده کنونی مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری، حجج اسلام و المسلمین سید محمد فقیه امام جمعه نی ریز، علی اکبر کلانتری عضو هیات علمی دانشگاه شیراز و خیرالله رمضانی امام جمعه اکبرآباد از توابع شهرستان کوار، داوطلب انتخابات مجلس خبرگان رهبری در دوره پنجم شدند. 

\n\n

پیش از این نیز، آیت الله سید علی محمد دستغیب نماینده مردم فارس در چهارمین دوره مجلس خبرگان رهبری، حجج اسلام سیدحسن موسوی خراسانی امام جمعه آباده، عبدالحمید قائدی، علی اکبر زمردین، سیدرضا حسینی امام جمعه گراش و سید رسول حسینی استاد حوزه و دانشگاه برای شرکت در این انتخابات از حوزه انتخابیه فارس نام نویسی کرده بودند. 

\n\n

شنیده ها از آن حکایت دارد که اطلاعات مربوط به ثبت نام آیت الله احمد بهشتی نماینده کنونی مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری در فرمانداری قم هنوز در اختیار ستاد انتخابات شهرستان شیراز قرار نگرفته است. 

\n\n

ثبت نام برای این دوره از انتخابات از روز بیست و ششم آذرماه 94 آغاز شده و تا روز چهارشنبه دوم دی ماه جاری ادامه دارد. 

\n\n

استان فارس در دوره چهارم مجلس خبرگان رهبری، پنج نماینده دارد. 

\n\n

دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری به طور همزمان جمعه هفتم اسفند 94برگزار می شود. 

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر