جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رئیس اداره حفاظت محیط زیست گناوه گفت: وضعیت کنونی محل دفع پسماند این شهر از حالت بحرانی خارج و به نقطه قرمز و پرخطر رسیده است.\n\nبه گزارش فکرشهر، محمد تولیده در جلسه شورای اداری این شهرستان افزود: این اداره در قبال حوزه مدیریت پسماند و مخاطرات زیست محیطی وظیفه و تعهدی دارد و باید آن را دنبال کند.\n\nوی گفت: جاده دسترسی محل دفع پسماند شهر بخاطر بارندگی های اخیر بسته و سبب شده تا نزدیکی دریا، رودخانه های فصلی، امتداد جاده اصلی و مزارع و باغ های مردم مملو از زباله شود.
کد خبر: ۱۷۷۲۲
چهارشنبه ۰۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۲

فکرشهر: رئیس اداره حفاظت محیط زیست گناوه گفت: وضعیت کنونی محل دفع پسماند این شهر از حالت بحرانی خارج و به نقطه قرمز و پرخطر رسیده است.

\n\n

به گزارش فکرشهر، محمد تولیده در جلسه شورای اداری این شهرستان افزود: این اداره در قبال حوزه مدیریت پسماند و مخاطرات زیست محیطی وظیفه و تعهدی دارد و باید آن را دنبال کند.

\n\n

وی گفت: جاده دسترسی محل دفع پسماند شهر بخاطر بارندگی های اخیر بسته و سبب شده تا نزدیکی دریا، رودخانه های فصلی، امتداد جاده اصلی و مزارع و باغ های مردم مملو از زباله شود.

\n\n

تولیده بیان کرد: برای وضعیت محل معدن زباله شهر نشست های مختلفی برگزار و حتی کارشناسان استانداری از محل بازدید و قرار شد در مدت 24 ساعت وضعیت موجود ساماندهی شود اما تاهنوز عملی نشده است.

\n\n

وی افزود: با پیگیری های بعمل آمده ماشین آلات مورد نیاز برای ساماندهی این نقطه در اختیار شهرداری قرار گرفته اما کاری صورت نگرفته است.

\n\n

شهردار گناوه هم گفت: شهرداری نسبت به ساماندهی محل معدن زباله حساس بوده و اقدام و پیگیری های نیز دراین راستا انجام داده است.

\n\n

احمد طاهری افزود: مقرر شده بود که شهرستان ، ماشین آلاتی را که شهرداری ندارد در اختیار بگیرد که تحویل نشده است.

\n\n

وی گفت: باتوجه به صحبت هایی که با راننده بولدوزر نیز انجام شده ،وی اعلام کردند که حاضر نیست به دلیل بوی بد محل معدن زباله به آن منطقه عزیمت کند.

\n\n

وی گفت: شهرداری در انجام وظایف خود کوتاهی نکرده و در صورتی که راننده ای بتواند مسئولیت را بپذیرد کار انجام خواهدشد.

\n\n

فرماندارگناوه نیز گفت: باتوجه به نشست های برگزارشده درخصوص ساماندهی محل معدن زباله، باید نسبت به عملی شدن آن اقدام شود.

\n\n

عبدالنبی یوسفی افزود: دستگاههای اجرایی شهرستان آماده کمک به شهرداری هستند اما باتوجه به اینکه زباله های شهر دارد جایی را تهدید می کند ما مکلف هستیم رفع مشکل کنیم و هیچ توجیهی هم ندارد.

\n\n

وی خاطرنشان کرد: اگر حتی نیاز به ماشین آلاتی نظیر بولدوزر از دیگر شهرستان ها باشد باید آن را حمل و نسبت به ساماندهی محل موردنظر اقدام شود.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر