جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
پلیس فتای دشتستان اعلام کرد؛
فکرشهر: سرهنگ داریوش پورسعید رئیس پلیس فتای بوشهر بیان کرد: پلیس فتای دشتستان در پی شکایت مرد جوانی مبنی بر ایجاد مزاحمت گروهی ناشناس برای...
کد خبر: ۱۷۷۹۱
پنجشنبه ۰۳ دی ۱۳۹۴ - ۰۶:۰۷

فکرشهر: یک داماد که با انتشار شماره تلفن خواهر زنش در فیسبوک باعث ایجاد مزاحمت برای وی شده بود، دستگیر شد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، سرهنگ داریوش پورسعید رئیس پلیس فتای بوشهر بیان کرد: پلیس فتای دشتستان در پی شکایت مرد جوانی مبنی بر ایجاد مزاحمت گروهی ناشناس برای همسرش از طریق شبکه اجتماعی موضوع را در دستور کار قرار داد. وی افزود: در بررسی‌های ویژه و مهندسی اجتماعی مشخص شد؛ مزاحم نسبت به انتشار شماره تلفن در فیسبوک اقدام کرده که این امر باعث مزاحمت‌های فراوان و به خطر افتادن کانون گرم خانواده آنها شده است.

\n\n

رئیس پلیس فتای استان بوشهر اظهار داشت: کارآگاهان پلیس با توجه به حساسیت موضوع، تیم عملیاتی تشکیل و با اقدامات فنی و میدانی و شناسایی مجرم مشخص شد، انتشار دهنده شماره تلفن داماد خانواده بوده است. سرهنگ پورسعید در ادامه افزود: این مرد در کمتر از 48 ساعت شناسایی و پس از دستگیری در بازجویی‌ها لب به اعتراف گشود و اظهار داشت هدفم شوخی کردن با او بوده و اصلاً فکر نمی‌کردم خواهر زنم شکایت کند. رئیس پلیس فتای استان بوشهر در پایان با هشدار به استفاده‌کنندگان از شبکه‌های اجتماعی خاطرنشان ساخت:

\n\n

از رمز‌های عبور که حدس زدن آن برای دیگران آسان و ممکن است استفاده نکنیم و آنها را در فواصل زمانی مختلف تغییر دهیم، دقت شود استفاده از نرم افزارهای پروکسی و فیلترشکن موجب دستیابی مجرمان سایبری به اطلاعات شخصی گوشی شما می شود. در صورت مواجهه با این موارد کاربران مزاحم را مسدود کرده و موضوع را با پلیس فتا در میان گذارید.

\n\n

منبع: روزنامه ایران

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر