شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر گفت: اقدامات انجام‌شده در حوزه صنعت برق شهرستان گناوه در سال جاری چشمگیر بوده و بیش از 32 میلیارد ریال هزینه شده است.\n\nبه گزارش فکرشهر به نقل از روابط عمومی شرکت برق استان بوشهر امرالله پاراد اظهار داشت: قسمت عمده اقدامات انجام‌شده مربوط به پروژه‌های توسعه، بازسازی، کاهش تلفات و بهینه‌سازی بوده است که با سعی و تلاش شبانه‌روزی همکاران در مدیریت برق شهرستان گناوه به انجام رسیده است.
کد خبر: ۱۷۷۹۲
پنجشنبه ۰۳ دی ۱۳۹۴ - ۰۶:۱۱

فکرشهر: مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر گفت: اقدامات انجام‌شده در حوزه صنعت برق شهرستان گناوه در سال جاری چشمگیر بوده و بیش از 32 میلیارد ریال هزینه شده است.

\n\n

به گزارش فکرشهر به نقل از روابط عمومی شرکت برق استان بوشهر امرالله پاراد اظهار داشت: قسمت عمده اقدامات انجام‌شده مربوط به پروژه‌های توسعه، بازسازی، کاهش تلفات و بهینه‌سازی بوده است که با سعی و تلاش شبانه‌روزی همکاران در مدیریت برق شهرستان گناوه به انجام رسیده است.

\n\n

وی این پروژه‌ها را شامل نصب چهار دستگاه پست هوایی، احداث 1500 متر شبکه فشار متوسط دو مداره از خیابان بهداشت تا اتفاقات برق در گناوه و احداث 350 متر شبکه فشار متوسط هوایی و 273 متر شبکه فشار متوسط زمینی در سه‌راهی روستای محمدی از توابع ریگ اعلام کرد.

\n\n

مدیرعامل شرکت برق بوشهر همچنین از تبدیل 24 کیلومتر شبکه مسی به کابل خود نگهدار خبر داد و گفت: این پروژه جهت جلوگیری از سرقت شبکه‌های توزیع انجام پذیرفته است.

\n\n

وی در بخش روشنایی نیز به احداث 1600 متر شبکه روشنایی و 1600 متر نورپردازی ساحل اشاره کرد و گفت: تعداد 76 اصله پایه فشار متوسط فرسوده در خط شول به همین منظور تعویض شده است.

\n\n

پاراد به جذب 1595 انشعاب در سال جاری اشاره کرد و گفت: در حال حاضر کل انشعابات موجود گناوه به بیش از 42 هزار و 786 انشعاب رسیده است.

\n\n

وی گفت: جهت رفاه حال شهروندان شریف شهرستان گناوه به 316 تک متقاضی شهری و روستایی برق‌رسانی شده که با حجم 5 کیلومتر شبکه فشار ضعیف و یک دستگاه ترانس انجام‌گرفته است.

\n\n

پاراد تصریح کرد: برای اولین بار مدیریت برق گناوه با به‌کارگیری گروه خط گرم جهت تعمیرات در شهر گناوه و ریگ توانست نرخ انرژی توزیع نشده را کاهش دهد.

\n\n

وی در ادامه گفت: با توجه به اینکه قبل از این اقدام، جهت تعمیرات مجبور به قطع برق قسمتی از شهر بودیم با به‌کارگیری این گروه توانستیم رضایت مشترکین خود را نیز جلب کنیم.

\n\n

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: در سال جاری مبلغ 32 میلیارد ریال برای کل پروژه‌های صنعت برق در گناوه هزینه شده است.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر