جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رئیس آموزش وپرورش استثنایی استان بوشهر گفت: طرح زمستانی سنجش سلامت جسمی و آمادگی تحصیلی نوآموزان استان بوشهر آغاز شد.\n\nبه گزارش فکرشهر، غلامحسین حسینی افزود: هدف از برگزاری این طرح شناسایی به هنگام اختلالهای بینایی، شنوایی، سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان است.\n\nوی تصریح کرد: با توجه به گرمی هوا در تابستان و در دسترس نبودن دانش آموزان و مربیان در فصل تابستان به خصوص در استانهای گرمسیر طرح سنجش سلامت جسمانی نوآموزان اول ابتدایی در دو مقطع زمانی زمستان و تابستان انجام می شود.
کد خبر: ۱۷۹۳۹
سه‌شنبه ۰۸ دی ۱۳۹۴ - ۰۷:۱۹

فکرشهر: رئیس آموزش وپرورش استثنایی استان بوشهر گفت: طرح زمستانی سنجش سلامت جسمی و آمادگی تحصیلی نوآموزان استان بوشهر آغاز شد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، غلامحسین حسینی افزود: هدف از برگزاری این طرح شناسایی به هنگام اختلالهای بینایی، شنوایی، سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان است.

\n\n

وی تصریح کرد: با توجه به گرمی هوا در تابستان و در دسترس نبودن دانش آموزان و مربیان در فصل تابستان به خصوص در استانهای گرمسیر طرح سنجش سلامت جسمانی نوآموزان اول ابتدایی در دو مقطع زمانی زمستان و تابستان انجام می شود.

\n\n

وی به ایرنا گفت: براساس تصمیم گیریها طرح زمستانی طرح سنجش سلامت جسمانی نوآموزان در استان بوشهر در سه پایگاه در شهرهای بوشهر، برازجان و گناوه برای شش هزار نوآموز معادل یک سوم ورودی های پایه اول انجام و مابقی نیز در تابستان انجام می شود.

\n\n

وی تاکید کرد: با شناسایی زودهنگام اختلال در نوآموزان زمینه اقدام به موقع را برای والدین فراهم می کند.

\n\n

حسینی گفت: نوبت دهی برای انجام طرح سنجش از طریق سامانه به وسیله مدیران مراکز پیش دبستانی انجام و نتیجه طرح نیز به وسیله همین مدیران به اولیا اعلام می شود.

\n\n

وی یادآور شد: در طرح زمستانی و تابستانی طرح سنجش سلامت دانش آموزان پارسال 20 هزار و 946نفر زیر پوشش قرار گرفتند که از این تعداد دو نفر مشکل بینایی، شش نفر مشکل شنوایی، یک نفر مشکل جسمی حرکتی، هفت نفر آموزش پذیر نبودند که به بهزیستی معرفی شدند و 116نفر به دلیل امادگی تحصیلی به مدارس استثنایی معرفی شدند.

\n\n

حسینی افزود: در زمان حاضر هزار و 240 دانش آموز در 32مدرسه استثنایی استان بوشهر و 470 دانش آموز نیز به صورت آموزش تلفیقی فراگیر و دریافت خدمات در مراکز اختلالهای یادگیری استان بوشهر خدمات دریافت می کنند.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر