جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار ورزش
فکرشهر: عکس‌های شخصی سوشا مکانی در تلگرام دست به دست می‌شود و او در عین استیصال چاره‌ای ندارد جز اینکه دست به دامن پلیس فتا شود.\n\nبه گزارش فکرشهر و به نقل از «خبرآنلاین»، پخش عکس‌های شخصی سوشا مکانی در فضای مجازی به سرگرمی جدید گروهی در گروه‌های تلگرامی تبدیل شده است. عکس‌هایی از زندگی شخصی گلر پر سر و صدای این روزهای پرسپولیس بعد از یک بازی ضعیف در مشهد به چالشی جدید برایش بدل شده‌اند.\n\n
کد خبر: ۱۷۹۶۹
چهارشنبه ۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۵

فکرشهر: عکس‌های شخصی سوشا مکانی در تلگرام دست به دست می‌شود و او در عین استیصال چاره‌ای ندارد جز اینکه دست به دامن پلیس فتا شود.

\n\n

به گزارش فکرشهر و به نقل از «خبرآنلاین»، پخش عکس‌های شخصی سوشا مکانی در فضای مجازی به سرگرمی جدید گروهی در گروه‌های تلگرامی تبدیل شده است. عکس‌هایی از زندگی شخصی گلر پر سر و صدای این روزهای پرسپولیس بعد از یک بازی ضعیف در مشهد به چالشی جدید برایش بدل شده‌اند.

\n\n

1432515011031_IMG_8873.JPG

\n\n

این رفتار زشت و ناپسند که به سرگرمی گروهی در فضای مجازی بدل شده و انگار هر روز قربانی جدیدی می‌گیرد، با تلاش نیروهای پلیس فضای مجازی بزودی ردیابی می‌شود و با بانیانش برخورد خواهد شد، اما آنچه باید درس عبرتی برای گلری با سابقه ملی باشد، دانش استفاده از فضای مجازی است؛ اینکه او و نزدیکانش باید بدانند انتشار هر عکسی از سوشا در محیط های عمومی چه بازتابی را به همراه می‌آورد؛ درسی که سوشا برایش تاوان سختی را این روزها می‌پردازد و آرامش روانی‌اش را بی‌شک سلب کرده است.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر