پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: دومین جشنواره قصه گویی با شرکت 60 دانش آموز مدارس شهرستان دیر استان بوشهر روز پنجشنبه در محل کانون پرورشی شهید دستغیب این شهر برگزارشد.\n\nبه گزارش فکرشهر، در این مراسم معاون پرورشی آموزش و پرورش دیرگفت: این جشنواره با هدف پرورش مهارت و فن قصه گویی و ایجاد ارتباط منطقی با شنونده و پرورش مهارت اجتماعی دانش آموزان برگزار شده است.\n\nاسماعیل مختارزاده اظهار داشت: این جشنواره با حضور دانش آموزان 16 مدرسه و با قضاوت اساتید برجسته شامل حسن سهولی و محمد کاظمی اجرا شد.
کد خبر: ۱۷۹۹۱
پنجشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۷

فکرشهر: دومین جشنواره قصه گویی با شرکت 60 دانش آموز مدارس شهرستان دیر استان بوشهر روز پنجشنبه در محل کانون پرورشی شهید دستغیب این شهر برگزارشد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، در این مراسم معاون پرورشی آموزش و پرورش دیرگفت: این جشنواره با هدف پرورش مهارت و فن قصه گویی و ایجاد ارتباط منطقی با شنونده و پرورش مهارت اجتماعی دانش آموزان برگزار شده است.

\n\n

اسماعیل مختارزاده اظهار داشت: این جشنواره با حضور دانش آموزان 16 مدرسه و با قضاوت اساتید برجسته شامل حسن سهولی و محمد کاظمی اجرا شد.

\n\n

وی گفت: برگزاری جشنواره قصه گویی خلاق باعث رشد، شکوفایی و توسعه همه جانبه و فعالیت دانش آموزان خواهد شد و قصه گویی واسطه تربیتی مناسب و غیرمستقیم برای آموزش هویت ملی، فرهنگ حماسی، اعتقادی و دینی به نسل آینده است.

\n\n

معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش وپرورش دیر قصه را گنجینه اصلی میراث معنوی و قصه گویی را راهی برای بیداری دانش آموزان دانست و اظهار کرد: شاکله اصلی فرهنگ در قصه ها نهفته است که اگر این گنجینه عظیم و حافظه تاریخی خود را فراموش کنیم دچار بحران هویت فرهنگی می شویم.
\nبه نوشته ایرنا، وی افزود: قصه گویی با کمترین هزینه، نقش اساسی در انتقال فرهنگ غنی دینی و اخلاقی به کودکان و نوجوانان دارد و باید تلاش کنیم قصه گویی را به خانواده ها منتقل سازیم و فرهنگ آن را در جامعه نهادینه کنیم.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر