جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیر کمیته امداد شهرستان دشتستان از درمان سوء تغذیه 386 کودک بی‌بضاعت در دشتستان خبر داد.\n\nبه گزارش فکرشهر از فارس، رمضان غلامی اظهار داشت: کمیته امداد دشتستان در سال جاری از ابتدای فروردین تا پایان آذرماه عملکرد بسیار خوبی داشته و این مهم سبب شده که رضایت خاطر مددجویان فراهم شود.\n\nوی افزود: چنانچه بتوانیم مشکلات بیکاری مددجویان را رفع کرده و در زمینه اشتغال پایدار آنها گام برداریم، می‌توانیم در خودکفا شدن خانواده‌ها و کاهش جمعیت تحت پوشش به نتایج لازم برسیم.
کد خبر: ۱۸۳۴۴
سه‌شنبه ۲۲ دی ۱۳۹۴ - ۰۵:۱۵

فکرشهر: مدیر کمیته امداد شهرستان دشتستان از درمان سوء تغذیه 386 کودک بی‌بضاعت در دشتستان خبر داد.

\n\n

به گزارش فکرشهر از فارس، رمضان غلامی اظهار داشت: کمیته امداد دشتستان در سال جاری از ابتدای فروردین تا پایان آذرماه عملکرد بسیار خوبی داشته و این مهم سبب شده که رضایت خاطر مددجویان فراهم شود.

\n\n

وی افزود: چنانچه بتوانیم مشکلات بیکاری مددجویان را رفع کرده و در زمینه اشتغال پایدار آنها گام برداریم، می‌توانیم در خودکفا شدن خانواده‌ها و کاهش جمعیت تحت پوشش به نتایج لازم برسیم.

\n\n

مدیر کمیته امداد دشتستان خاطر نشان کرد: در راستای تامین مسکن مددجویان در دشتستان، طی سال جاری چند برنامه مهم اجرا کردیم و در بحث تعمیرات مسکن نیز با پرداخت تسهیلات کم‌بهره اقدامات لازم را انجام دادیم.

\n\n

غلامی تصریح کرد: در سال جاری بیشترین تمرکز خود را بر روی افزایش سطح کیفی خدمات به مددجویان گذاشته‌ایم و در بسیاری از موارد به اهداف کامل رسیده‌ایم.

\n\n

وی بیان کرد: در بخش سلامت مددجویان نیز چندین برنامه محوری انجام شده و با بیمه مددجویان و همچنین پرداخت هزینه‌های درمانی و دارویی و بستری این عزیزان، گام‌های خوبی برداشته‌ایم.

\n\n

مدیر کمیته امداد شهرستان دشتستان از درمان سوء تغذیه 386 کودک بی‌بضاعت در دشتستان خبر داد و ابراز داشت: از ابتدای امسال تاکنون به منظور رفع سوء تغذیه کودکان مددجو، بیش از 1.5 میلیارد ریال هزینه کرده‌ایم.

\n\n

غلامی افزود: برای تحقق این مهم، نسبت به تقویت رژیم غذایی این کودکان نیز اقدام شده و والدین کودکان مددجو از اقدامات این نهاد رضایت کاملی دارند.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر