دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: فرمانده انتظامی شهرستان بوشهر گفت: در یک هفته گذشته 83 دستگاه موتورسیکلت و 38 دستگاه خودرو متخلف و مزاحم توقیف‌شده است.\n\nبه گزارش فکرشهر از روابط عمومی نیروی انتظامی شهرستان بوشهر، ابراهیم عرب زاده با تشریح عملکرد هفت روز گذشته واحدهای انتظامی شهرستان بوشهر اظهار داشت: در مدت یادشده تعداد 11نفر سارق شناسایی و دستگیر شدند که این سارقین تاکنون به 19 فقره سرقت منزل و موتورسیکلت اعتراف کرده‌اند.
کد خبر: ۱۸۵۰۸
دوشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۶

فکرشهر: فرمانده انتظامی شهرستان بوشهر گفت: در یک هفته گذشته 83 دستگاه موتورسیکلت و 38 دستگاه خودرو متخلف و مزاحم توقیف‌شده است.

\n\n

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی نیروی انتظامی شهرستان بوشهر، ابراهیم عرب زاده با تشریح عملکرد هفت روز گذشته واحدهای انتظامی شهرستان بوشهر اظهار داشت: در مدت یادشده تعداد 11نفر سارق شناسایی و دستگیر شدند که این سارقین تاکنون به 19 فقره سرقت منزل و موتورسیکلت اعتراف کرده‌اند.

\n\n

وی با تأکید بر برخورد جدی پلیس با خرده‌فروشان مواد مخدر بیان کرد: در هفت روز گذشته گشت‌های هدفمند یگان امداد و کلانتری‌های شهرستان بوشهر منجر به کشف بالغ‌ بر 160گرم مواد مخدر هرویین و شیشه و دستگیری 6 نفر فروشنده مواد مخدر شد.

\n\n

عرب زاده دستگیری 16نفر از اتباع بیگانه فاقد مجوز را از دیگر اقدامات پلیس شهرستان بوشهر عنوان کرد و افزود: در این مدت 83 دستگاه موتورسیکلت و 38 دستگاه خودرو به علت ایجاد مزاحمت، دور دور کردن، لایی کشیدن، و .. توقیف‌شده است.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر