پنجشنبه ۰۳ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: در 24 ساعت گذشته گناوه و جزیره خارگ در این استان با 100 درصد بیشترین میزان رطوبت هوا و عسلویه با 27 کمترین میزان رطوبت هوا را تجربه کردند.\n\nبه گزارش فکرشهر از ایرنا، پیام مساعدی  افزود: در این مدت جم با 9 و برازجان و عسلویه با 26 درجه سانتیگراد کمترین و بیشترین میزان دما را داشتند.\n\nوی بیان کرد: در 24 ساعت آینده آسمان استان بوشهر صاف تا قسمتی ابری همراه با مه صبحگاهی و در قسمت های شمالی استان با احتمال بارش خفیف و پراکنده باران همراه خواهد بود.
کد خبر: ۱۸۵۲۳
جمعه ۰۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۶

فکرشهر: کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: در 24 ساعت گذشته گناوه و جزیره خارگ در این استان با 100 درصد بیشترین میزان رطوبت هوا و عسلویه با 27 کمترین میزان رطوبت هوا را تجربه کردند.

\n\n

به گزارش فکرشهر از ایرنا، پیام مساعدی  افزود: در این مدت جم با 9 و برازجان و عسلویه با 26 درجه سانتیگراد کمترین و بیشترین میزان دما را داشتند.

\n\n

وی بیان کرد: در 24 ساعت آینده آسمان استان بوشهر صاف تا قسمتی ابری همراه با مه صبحگاهی و در قسمت های شمالی استان با احتمال بارش خفیف و پراکنده باران همراه خواهد بود.

\n\n

مساعدی افزود: ارتفاع موج تا پنجشنبه شب در خلیج فارس 60 تا 120 سانتی متر است و سپس به 30 تا 60 سانتی متر کاهش خواهد یافت.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر