يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: نمایش 25 فیلم جشنواره رشد در دشتستان بوشهر آغاز شدخلیج فارس: مدیر آموزش و پرورش دشتستان گفت: در قالب جشنواره فیلم رشد نمایش 25 فیلم کوتاه و بلند برای کودکان و نوجوانان در این شهرستان آغاز شد.\n\nبه گزارش فکرشهر و به نقل از ایرنا، سید حسن لواسانی فرد در آیین گشایش جشنواره فیلم رشد در دشتستان افزود: استفاده از هنر برای توانمندسازی و نهادینه کردن اخلاق فردی و اجتماعی و مهارت های زندگی بسیار موثر است.
کد خبر: ۱۸۵۶۶
دوشنبه ۰۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۷

فکرشهر: نمایش 25 فیلم جشنواره رشد در دشتستان بوشهر آغاز شدخلیج فارس: مدیر آموزش و پرورش دشتستان گفت: در قالب جشنواره فیلم رشد نمایش 25 فیلم کوتاه و بلند برای کودکان و نوجوانان در این شهرستان آغاز شد.

\n\n

به گزارش فکرشهر و به نقل از ایرنا، سید حسن لواسانی فرد در آیین گشایش جشنواره فیلم رشد در دشتستان افزود: استفاده از هنر برای توانمندسازی و نهادینه کردن اخلاق فردی و اجتماعی و مهارت های زندگی بسیار موثر است.

\n\n

وی بیان کرد: امروز نسل جوان در بحث رسانه های دیداری و شنیداری بسیار فعال هستند و علاقه زیادی از خود نشان می دهند.

\n\n

لواسانی فرد یادآور شد: فیلم از جمله موثرترین ابزاری است که علاوه بر استفاده صحیح از فرصت ها و لحظات می تواند پیامهای خوب و مهم را به مخاطب منتقل کند.

\n\n

وی هدف جشنواره فیلم رشد را ایجاد خلاقیت و بالابردن سطح آموزشی، فرهنگی و تربیتی در میان دانش آموزان برشمرد.

\n\n

مدیر آموزش و پرورش دشتستان گفت: در قالب جشنواره فیلم رشد 25فیلم کوتاه و بلند و انیمیشن درهمه بخشهای شهرستان و دو مرکز سیار در مدارس استثنایی نمایش داده می شود.

\n\n

لواسانی فرد اظهار کرد: این جشنواره تا هفتم بهمن ادامه خواهد داشت.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر