شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
در شورای اداری شهرستان مطرح شد:
فکرشهر: فرماندار دشتستان در شورای اداری شهرستان به سه گروه، هشدار انتخاباتی اعلام نمود...
کد خبر: ۱۸۵۷۶
دوشنبه ۰۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۱:۴۹

فکرشهر: فرماندار دشتستان در شورای اداری شهرستان به سه گروه، هشدار انتخاباتی اعلام نمود.

\n\n

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی فرمانداری دشتستان، در این جلسه فرماندار دشتستان ضمن تبریک به فرجام رسیدن برجام ، گفت : پیروزی و سرافرازی ملت و دولت در سایه همدلی و همزبانی و بر مبنای استراتژی راهبردی عزت و حکمت و اقتدار ملی و هدایت رهبر معظم انقلاب، تدبیر ریاست محترم جمهوری و پشتیبانی و مقاومت مردم و همت هیأت مذاکره کننده علیرغم دخالت بعضی از کشورهای منطقه که با رژیم صهیونیستی همراهی کردند حاصل شد .

\n\n

دولت تدبیر و امید تأمین کننده منافع ملی

\n\n

دکتر ارسلان زارع در ادامه اظهار داشت : دولت تدبیر و امید تأمین کننده منافع ملی در انجام سیاست خارجی و داخلی خود می باشد که به حمداله در این خصوص موفق بوده است .

\n\n

رئیس شورای اداری شهرستان دشتستان افزود : امروز پس از موفقیت برجام که نقطه آغاز و عطفی مهم برای توسعه و شکوفایی کشور است ، باید برای تحقق سند چشم انداز توسعه با تأکید بر رویکرد اقتصاد مقاومتی و کاهش اتکای درآمدها و بودجه کشور به نفت تلاش نمود تا فرآیند توسعه سرعت بیابد.

\n\n

\n\n

فرماندار دشتستان با گرامیداشت دهه مبارک فجر ، گفت : 170 طرح عمرانی و اقتصادی با اعتبار هزینه شده 640 میلیارد ریال در دهه مبارک فجر در دشتستان به بهره برداری می رسد .

\n\n

وی اضافه نمود :  22 پروژه با اعتباری بالغ بر 190 میلیارد ریال نیز عملیات اجرایی آنها آغاز می شود .

\n\n

هشدار به گروه ها

\n\n

دکتر زارع در بخش دیگری از سخنان خود به اهمیت و نقش انتخابات در نظام جمهوری اسلامی پرداخت و گفت : تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات سالم و قانونمند در دشتستان فراهم شده است و به همین منظور 170 شعبه اخذ رای تعیین گردیده است .

\n\n

وی در این نشست به همه اعضا و مدیران تاکید نمود تا در جریان انتخابات قانون را رعایت کنند و از رفتار و کردار شائبه دار که بیطرفی آنان را زیر سوال ببرد، بپرهیزند.

\n\n

فرماندار دشتستان به اصحاب رسانه و فعالین گروه های مجازی نیز توصیه نمود تا رعایت قانون را مورد توجه قرار داده و تا از صحت و درستی مطلب و یا خبری یقین حاصل نکرده اند ، آن را منتشر ننمایند.

\n\n

\n\n

امام جمعه برازجان نیز با گرامیداشت ایام الله دهه فجر گفت : دهه فجر فرصت مغتنمی است تا دستاوردها و نعمت های انقلاب برای نسل جوان تبین و بیان شود
\n.
\nحجت الاسلام حسن مصلح افزود : پیروزی انقلاب اسلامی عوامل مختلفی داشت اما مهمترین آنها وحدت کلمه و ولایت پذیری مردم بود .

\n\n

وی  در ادامه با اشاره به انتخابات پیش رو اظهار داشت : همگان باید کمک کنند که با برگزاری انتخاباتی باشکوه و با حضور حداکثری مردم  کسانی به مجلس راه پیدا کنند که معتقد به اسلام و نظام و از بهترین ها باشند .

\n\n

\n\n

\n\n

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر