جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه گفت: دیدار با مقام معظم رهبری و تفقد ایشان بهترین پاداشی بود که به پاسداران عملیات دستگیری تفنگداران آمریکایی در جزیره فارسی اهدا شد.\n\nبه گزارش فکرشهر از فارس، علی رزمجو ظهر امروز در جمع پاسداران منطقه دوم نیروی دریایی سپاه با اشاره به دیدار پاسدارانی که 10 تفنگدار آمریکایی را در جزیره فارسی دستگیر کرده بودند با مقام معظم رهبری اظهار داشت: از این دیدار بسیار خوشحال و مسرور شدیم و خاطره‌ای فراموش‌نشدنی بود.
کد خبر: ۱۸۶۴۹
سه‌شنبه ۰۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۷:۲۶

فکرشهر: فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه گفت: دیدار با مقام معظم رهبری و تفقد ایشان بهترین پاداشی بود که به پاسداران عملیات دستگیری تفنگداران آمریکایی در جزیره فارسی اهدا شد.

\n\n

به گزارش فکرشهر از فارس، علی رزمجو ظهر امروز در جمع پاسداران منطقه دوم نیروی دریایی سپاه با اشاره به دیدار پاسدارانی که 10 تفنگدار آمریکایی را در جزیره فارسی دستگیر کرده بودند با مقام معظم رهبری اظهار داشت: از این دیدار بسیار خوشحال و مسرور شدیم و خاطره‌ای فراموش‌نشدنی بود.

\n\n

وی افزود: دیدار با مقام معظم رهبری و تفقد ایشان بهترین پاداشی بود که به پاسداران عملیات دستگیری تفنگداران آمریکایی در جزیره فارسی اهدا شد.

\n\n

فرمانده منطقه دوم دریایی سپاه با اشاره به اقتدار نیروی دریایی سپاه در عرصه خلیج‌فارس اظهار داشت: دستگیری تفنگداران آمریکایی نشان از اقتدار و عزت نیروهای مسلح و پاسداران ایران اسلامی بود.

\n\n

رزمجو تصریح کرد: روحیه شهادت‌طلبی و ایثارگری مهم‌ترین مؤلفه در تقابل‌ها و عامل تعیین‌کننده در اقتدار نیروهای مسلح است.

\n\n

وی بیان کرد: پاسداران ما با بنیه معنوی و تبعیت از مقام معظم رهبری در اقتدار کامل به سر می‎برند.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر