جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: فرماندار گناوه از مسئولان این شهرستان خواست با آمادگی کامل در نشست هم اندیشی توسعه که باحضور استاندار بوشهر در هفته آینده برگزار می شود، حضور یابند.\n\nبه گزارش فکرشهر از ایرنا، عبدالنبی یوسفی در جمع اعضای شورای اداری این شهرستان افزود: در این نشست نمایندگان اقشار مختلف این شهرستان نیز حضور می یابند و صحبت می کنند که در صورت نیاز مسئولان باید پاسخگو باشند.\n\nوی گفت: مدیران کل و روسای سازمان ها نیز به همراه استاندار به این شهرستان سفر می کنند و تا قبل از برگزاری این نشست ، در ادارات متبوعه خود حضور می یابند. 
کد خبر: ۱۸۶۵۳
چهارشنبه ۰۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۳

فکرشهر: فرماندار گناوه از مسئولان این شهرستان خواست با آمادگی کامل در نشست هم اندیشی توسعه که باحضور استاندار بوشهر در هفته آینده برگزار می شود، حضور یابند.

\n\n

به گزارش فکرشهر از ایرنا، عبدالنبی یوسفی در جمع اعضای شورای اداری این شهرستان افزود: در این نشست نمایندگان اقشار مختلف این شهرستان نیز حضور می یابند و صحبت می کنند که در صورت نیاز مسئولان باید پاسخگو باشند.

\n\n

وی گفت: مدیران کل و روسای سازمان ها نیز به همراه استاندار به این شهرستان سفر می کنند و تا قبل از برگزاری این نشست ، در ادارات متبوعه خود حضور می یابند. 

\n\n

فرماندار گناوه افزود: نشست های هم اندیشی در بخش های مستقل باحضور استاندار بوشهر نیز برگزار شده که نتایج و دستاوردهای خوبی بدنبال داشته است. 

\n\n

وی بیان کرد: با ایده های ارایه شده استاندار بوشهر طرح های مهمی ازجمله طرح های امید در حوزه های مختلف در این استان بصورت اختصاصی اجرا شده که سایر استان های کشور از آن الگو گرفته اند. 

\n\n

یوسفی افزود: از دستگاه های اجرایی انتظار داریم که در این طرح ها مشارکت و همکاری جدی کنند. 

\n\n

فرماندار گناوه گفت: به میمنت ایام مبارک دهه فجر، در روز 15 بهمن جشن انقلاب دراین شهرستان برگزار می شود . 

\n\n

وی بر ارایه عملکرد مسئولان دستگاههای اجرایی شهرستان به مردم تاکید کرد و افزود: ارایه عملکردها یکی از موضوع های است که برای نظام ، دولت و مردم مهم است. 

\n\n

فرماندار گناوه بیان کرد: اگرچه مسئولان گزارش های حوزه های خود را به فرمانداری اعلام کردند اما مردم یک حقی دارند و حق آنان این است که بدانند مسئولانشان چه کارهایی انجام داده اند. 

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر