جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رئیس شبکه بهداشت و درمان دشتستان نشست هم اندیشی با داروسازان ، پیرامون دستوالعمل اجرایی برنامه پزشک خانواده برگزار نمود.\n\n   به گزارش فکرشهر از روابط عمومی ، نخست دکتر حاجیونی، نقش داروسازان را در ایفای سلامت جامعه و حمایت از منشور حقوقی بیماران را بسیار با اهمیت بیان کرد.
کد خبر: ۱۸۶۷۵
چهارشنبه ۰۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۵

فکرشهر: رئیس شبکه بهداشت و درمان دشتستان نشست هم اندیشی با داروسازان ، پیرامون دستوالعمل اجرایی برنامه پزشک خانواده برگزار نمود.

\n\n

   به گزارش فکرشهر از روابط عمومی ، نخست دکتر حاجیونی، نقش داروسازان را در ایفای سلامت جامعه و حمایت از منشور حقوقی بیماران را بسیار با اهمیت بیان کرد.

\n\n

این مقام مسئول با اشاره به دستورالعمل اجرایی پزشک خانواده، متعهد شد از تاریخ 16 دی ماه 94 در ازای هرنسخه ارائه شده از داروخانه به مرکزبهداشت شهرستان،مبلغ 3500 ریال در پرداخت مطالبات داروخانه در هنگام تنظیم استاد دارویی منظور خواهد شد.

\n\n

وی تاکید کرد: از این تاریخ به بعد دریافت این مبلغ توسط داروخانه از مشولین بیمه روستایی ممنوع می باشد و از داروسازان خواست تا با ابلاغ دستورات به شعبه های مستقر در مراکز بهداشتی و درمانی ،نظارت دقیق در ایجاد رضایتمندی بیماران به عمل اوردند.

\n\n

رئیس شبکه بهداشت و درمان دشتستان،در ادامه اظهار داشت: در صورت تحویل اسناد داروخانه ها در زمان مقرر، شبکه موظف است طبق برنامه ریزی منظم،به صورت ماهانه این مبلغ را به حساب داروخانه ها واریز نماید.

\n\n

در ادامه این نشست ، داروسازان گفتند ، با توجه به این موضع ،که موجب اختلال در پرداخت حقوق پرسنل داروخانه ها میشود،  خواستار تسریع پرداخت مطالبات  و همچنین خواهان افزایش حق نسخه پیچی خود شدند .

\n\n

دکتر حاجیونی در پایان یاداور شد: نظر به اینکه برخی از داروخانه ها ی طرف قرارداد با شبکه،3یا 4 مرکز بهداشتی و درمانی را پوشش میدهند این شبکه در خصوص افزایش سهمیه دارویی این داروخانه ها اقدامات لازم را پیگیری خواهد کرد.

\n\n

\n\n

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر