شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان دشتستان از اجرا شدن مرحله دوم طرح تشدید مبارزه با پدیکلوزیس در مدارس دشتستان خبر داد.\n\nبه گزارش فکرشهر، کارشناس مسئول واحد بیماریهای واگیر شبکه بهداشت و درمان دشتستان در این رابطه گفت: مرحله دوم  طرح فوق از نیمه  بهمن ماه در تمامی مدارس شهرستان دشتستان اجرایی میشود و دانش آموزانی که در مرحله اول شناسایی و اقدامات درمانی را انجام داده اند ،دوباره معاینه و در صورت داشتن این بیماری درمانهای تکمیلی برای آنها انجام خواهد شد.
کد خبر: ۱۸۷۰۲
چهارشنبه ۰۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۴

فکرشهر: روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان دشتستان از اجرا شدن مرحله دوم طرح تشدید مبارزه با پدیکلوزیس در مدارس دشتستان خبر داد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، کارشناس مسئول واحد بیماریهای واگیر شبکه بهداشت و درمان دشتستان در این رابطه گفت: مرحله دوم  طرح فوق از نیمه  بهمن ماه در تمامی مدارس شهرستان دشتستان اجرایی میشود و دانش آموزانی که در مرحله اول شناسایی و اقدامات درمانی را انجام داده اند ،دوباره معاینه و در صورت داشتن این بیماری درمانهای تکمیلی برای آنها انجام خواهد شد.

\n\n

مهندس محمد رضایی در تکمیل سخنان خود گفت: مرحله اول طرح ضربت مبارزه با بیماری پدیکلوزیس ، در اول آبانماه سال جاری در  تمامی  مدارس شهرستان اجرایی شد و دانش اموزانی که بیماری پدیکلوزیس داشتند ،ضمن درمان آنها با شامپو پرمترین ،برای والدین آنها نیز جلسات آموزشی توسط کارکنان بهداشتی برگزار گردید که بر چگونگی استفاده از شامپو و همچنین  بهداشت فردی تاکید شد.

\n\n

وی در پایان خاطر نشان کرد شامپو پرمترین به تعداد کافی در اختیار مراکز و پایگاههای بهداشتی قرار گرفته ،و هیچ گونه مشکلی از لحاظ درمان این بیماری وجود ندارد و این طرح ضربت تا پایان بهمن ماه ادامه خواهد داشت .

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر