جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: با همت و تلاش تيم فيلم سازي رهپويان آرامش ساخت مستند زندگينامه شهيدان "محسن عباسي " و " احمد کره بندي " در سرزمين رشيد مرد جنوب رئيسعلي دلواري در استان بوشهر به پايان رسيد.\n\nبه گزارش فکرشهر از پايگاه خبري پليس، تيم فيلم سازي رهپويان آرامش به سرپرستي و تهيه کنندگي سرگرد حسين بشيري از اداره کل امور هنري و مناسبت هاي ناجا در حالي بوشهر را به مقصد تهران ترک کردند که ثبت کننده خاطرات شيرين و بياد ماندني از لحظه به لحظه زندگي و نحوه شهادت دلير مردان خطه شهيد پرور استان بوشهر بودند.
کد خبر: ۱۸۷۳۹
جمعه ۰۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۶:۴۳

فکرشهر: با همت و تلاش تيم فيلم سازي رهپويان آرامش ساخت مستند زندگينامه شهيدان "محسن عباسي " و " احمد کره بندي " در سرزمين رشيد مرد جنوب رئيسعلي دلواري در استان بوشهر به پايان رسيد.

\n\n

به گزارش فکرشهر از پايگاه خبري پليس، تيم فيلم سازي رهپويان آرامش به سرپرستي و تهيه کنندگي سرگرد حسين بشيري از اداره کل امور هنري و مناسبت هاي ناجا در حالي بوشهر را به مقصد تهران ترک کردند که ثبت کننده خاطرات شيرين و بياد ماندني از لحظه به لحظه زندگي و نحوه شهادت دلير مردان خطه شهيد پرور استان بوشهر بودند.

\n\n

\n\n

حضور اين تيم فيلم سازي در شهرستان " گناوه " و " دشتستان " با هدف ساخت مستند زندگينامه شهيداني که در راه مبارزه با قاچاقچيان و سوداگران مرگ به شهادت رسيده اند ، بود .

\n\n

وي شهادت را نقطه تعالي دفاع در راه ارزش هاي حاكم بر جامعه دانست و از خون شهدا به عنوان ضامن امنيت کشور ياد کرد .

\n\n

بشيري افزود : درود و رحمت خداوند بر خانواده هاي معظم شهيدان که با تربيت صحيح و اصولي جوانان غيور و دلير خود ، ادامه حيات انقلاب و نظام جمهوري اسلامي در سرزمين مان را تضمين مي کنند .

\n\n

وي تصريح کرد: من و تمام گروه فيلم سازي رهپويان آرامش تلاشمان بر اين است که زندگي و شخصيت اين شهيدان بزرگوار را به نحو احسن به تصوير و نمايش درآوريم و همه توانم را در قلمم جمع کردم تا ، هر چه بهتر زندگي، شهادت و آزادگي اين غيور مردان سرزمين نخل و آفتاب را به تصوير بکشم .

\n\n

بشيري در پايان مراتب سپاس خود را از حمايت هاي بي دريغ سردار " دکتر منتظرالمهدي " معاون اجتماعي ناجا و جناب آقاي " صفي پور " سرپرست اداره امور هنري و مناسبت هابيان داشت و گفت : تمام همت مان بر اين است تا مستند شهدا  با دقت و ظرافت خاص تهيه شود ، تا تاثير شگرف و مطلوب خود را در جامعه و بخصوص نسل جوان داشته باشد .

\n\n

گفتني است سناريوي زندگي و شهادت شهيدان " عباسي و کره بندي " به قلم پر توان آقايان " بشيري و بخشايش " نگاشته شده است .

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر