جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
امام جمعه عسلویه:
فکرشهر: امام جمعه ی عسلویه می گوید مخالفت با شورای نگهبان، دیکتاتوری است...
کد خبر: ۱۸۷۴۱
جمعه ۰۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۶:۵۵

فکرشهر: امام جمعه ی عسلویه می گوید مخالفت با شورای نگهبان، دیکتاتوری است.

\n\n

به گزارش فکرشهر، حجت‌الاسلام سید علی هاشمی‌نژاد در خطبه‌های امروز نماز جمعه عسلویه با اشاره به منویات رهبری در زمینه انتخابات، گفت: به کسی رای بدهیم که منافع ملت و مصالح نظام را ببیند و نفوذی نباشد و کسانی انتخاب کنید که دارای تعهد دینی اسلامی و انقلابی باشند.

\n\n

این طور که مهر نوشته، امام جمعه عسلویه با اشاره به هجمه‌های صورت گرفته علیه شورای نگهبان افزود: مخالفت با شورای نگهبان دیکتاتوری است؛ برخی‌ها سنگ امام را به سینه می‌زنند اما برخلاف نظر امام عمل می‌کنند.

\n\n

وی در بخش دیگری از سخنانش، اظهار داشت: در روزهای گذشته رزمایش نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی در خلیج فارس را شاهد بودیم؛ نیروی لایزال الهی پشتوانه این ارتش است و توان شگفت انگیز نیروهای مسلح ستودنی است.

\n\n

 امام جمعه عسلویه اضافه کرد: با توجه به برودت هوا در برخی شهرها و استان‌ها باید در مصرف گاز صرفه جویی کنیم تا هموطنان مان با مشکل مواجه نشوند.

\n\n

وی خطاب به مسئولان شهرستان عسلویه گفت: جلوی گرانی را بگیرید؛ مردم با پوست و استخوان دارند گرانی را تحمل می کنند. دستور اکید بدهید که نظارت جدی صورت بگیرد. سنگینی این گرانی برای بومی‌ها است که وضعیت مالی خوبی هم ندارند. شرکت‌ها و تاسیسات توان خرید دارند ولی مردم در این زمینه تحت فشار هستند.

\n\n

حجت‌الاسلام هاشمی‌نژاد با بیان اینکه دهه مبارک فجر کانون جوشش پیروزی انقلاب اسلامی است خاطرنشان کرد: سالروز ورود عزتمندانه حضرت امام خمینی (ره) به خاک ایران به فجر آفرینان و دوستداران انقلاب اسلامی تبریک می گویم و از مسئولان می‌خواهم در هر فرصتی بیایند و برکات و نعمات انقلاب اسلامی را تشریح کنند.

\n\n

 

\n\n

 

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر