جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: تیم فوتبال ساحلی شاهین شهرداری خورموج یک گام به لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور نزدیک شد.\n\nبه گزارش فکرشهر از فارس، از سری مسابقات فوتبال ساحلی زیرگروه دسته اول کشور ظهر امروز تیم فوتبال شاهین شهرداری خورموج با نتیجه 2 بر یک تیم فوتبال شهید نوروزی چلچله شهرکرد را شکست داد و با 12 امتیاز مقام قهرمانی این دوره از بازی‌ها را از آن خود کرد و به همراه شهید چلیچه شهرکرد به مرحله بعدی بازی‌ها راه یافت.\n\nشایان‌ذکر است این مسابقات از زیرگروه مسابقات دسته اول فوتبال ساحلی کشور بود که در گروه 4 به میزبانی شاهین شهرداری خورموج با حضور پنج تیم به مدت یک هفته برگزار شد.
کد خبر: ۱۸۷۸۰
شنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۵:۴۸

فکرشهر: تیم فوتبال ساحلی شاهین شهرداری خورموج یک گام به لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور نزدیک شد.

\n\n

به گزارش فکرشهر از فارس، از سری مسابقات فوتبال ساحلی زیرگروه دسته اول کشور ظهر امروز تیم فوتبال شاهین شهرداری خورموج با نتیجه 2 بر یک تیم فوتبال شهید نوروزی چلچله شهرکرد را شکست داد و با 12 امتیاز مقام قهرمانی این دوره از بازی‌ها را از آن خود کرد و به همراه شهید چلیچه شهرکرد به مرحله بعدی بازی‌ها راه یافت.

\n\n

شایان‌ذکر است این مسابقات از زیرگروه مسابقات دسته اول فوتبال ساحلی کشور بود که در گروه 4 به میزبانی شاهین شهرداری خورموج با حضور پنج تیم به مدت یک هفته برگزار شد.

\n\n

نماینده فدراسیون فوتبال ساحلی جمهوری اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در دشتی از مهمان‌نوازی مردم و مسئولین شهرستان دشتی تقدیر کرد و گفت: خورموج و مردم این دیار هر چه در توان داشتند جهت برگزاری مسابقات به نمایش گذاشتند.

\n\n

محمدرضا برزگری افزود: به‌عنوان نماینده فدراسیون از مهمان‌نوازی مردم دشتی سپاسگزارم و واقعاً خورموج بازی‌های خوبی از خود به نمایش گذاشت و تعاملی خوبی با نماینده فدراسیون و داوران به خرج دادند.

\n\n

رئیس کمیته برگزاری مسابقات فوتبال ساحلی شهرستان دشتی نیز گفت: در این دوره از بازی‌ها تیم‌های علم و ادب همدان، نخلستان هلیله بوشهر، شاهین شهرداری خورموج، شهید نوروزی چلچله شهرکرد و کیان آریا ورنامخواست اصفهان حضور داشتند.

\n\n

ابوالقاسم خوشنود افزود: دو تیم شاهین شهرداری خورموج به‌عنوان قهرمان و شهید چلیچه شهرکرد به‌عنوان نائب قهرمان به مرحله بعد این بازی‌ها راه یافتند.

\n\n

وی یادآور شد: مرحله بعد بازی‌ها در دو گروه پنج تیمی برگزار می‌شود و از هر گروه یک تیم به‌طور مستقیم به لیگ برتر کشور صعود خواهد کرد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر