شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رئیس مرکز بهداشت استان بوشهر گفت: با برنامه‌ریزی انجام شده با راه‌اندازی ۲۹ پایگاه و مرکز جامع سلامت در استان بوشهر تعداد آنها به ۴۲ پایگاه و مرکز جامع سلامت افزایش می‌یابد.\n\nبه گزارش فکرشهر و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، عبدالمحمد خواجه‌ئیان، رئیس مرکز بهداشت استان بوشهر،  امروز(11 بهمن)، در مراسم افتتاح پایگاه‌های سلامت در بوشهرگفت: در راستای طرح تحول نظام سلامت و در آستانه دهه فجر 5 پایگاه سلامت در استان بوشهر افتتاح شد.
کد خبر: ۱۸۸۱۴
يکشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۰

فکرشهر: رئیس مرکز بهداشت استان بوشهر گفت: با برنامه‌ریزی انجام شده با راه‌اندازی ۲۹ پایگاه و مرکز جامع سلامت در استان بوشهر تعداد آنها به ۴۲ پایگاه و مرکز جامع سلامت افزایش می‌یابد.

\n\n

به گزارش فکرشهر و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، عبدالمحمد خواجه‌ئیان، رئیس مرکز بهداشت استان بوشهر،  امروز(11 بهمن)، در مراسم افتتاح پایگاه‌های سلامت در بوشهرگفت: در راستای طرح تحول نظام سلامت و در آستانه دهه فجر 5 پایگاه سلامت در استان بوشهر افتتاح شد.

\n\n

وی از افتتاح 9 پایگاه سلامت در استان بوشهر خبرداد و افزود: با برنامه‌ریزی انجام شده 9 پایگاه سلامت و 20 مرکز جامع سلامت در سال آینده در استان بوشهر افتتاح می‌شود و جمع پایگاه‌های سلامت و مرکز جامع استان بوشهر به 42 واحد افزایش می‌یابد.

\n\n

رئیس مرکز بهداشت استان بوشهر، با تاکید بر توسعه فعالیت‌های بهداشتی در در مناطق محروم و دور دست افزود: افتتاح پایگاه سلامت در زمینه ارائه خدمات سلامت به مناطق محروم و حاشیه شهرها از برنامه‌های مهم استان بوشهر است که در این راستا برنامه مهمی تدوین شده است.

\n\n

خواجه ئیان با اشاره به فعالیت پایگاه‌های سلامت بیان کرد: پایگاه‌های سلامت در زمینه خدمات مراقبتی، خدمات سلامت روان، تغذیه و پیشگیری فعالیت می‌کند.

\n\n

وی از آغاز به‌ کار 13 پایگاه و مرکز جامع سلامت در استان بوشهر خبرداد و تصریح کرد: هشت مرکز جامع و پنج پایگاه سلامت در چهار شهرستان بوشهر، دشتی، کنگان و دشتستان فعالیت می‌کنند.

\n\n

رئیس مرکز بهداشت استان بوشهر افزود: در صورتی‌که مراجعه کنندگان به پایگاه سلامت نتوانند خدمات مورد نیاز دریافت کنند به مراکز جامع سلامت ارجاع داده می‌شوند.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر