سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: از هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال کشور روز یکشنبه شاهین شهرداری بوشهر و فولادخوزستان به یک تساوی پرگل رضایت دادند.\n\nبه گزارش فکرشهر، در این دیدار که در استادیوم شهید بهشتی بوشهر برگزار شد دو تیم پس از 90 دقیقه تلاش به تساوی سه بر سه دست یافتند.\n\nمهرداد هدایتیان با هت تریک خود سه گل فولاد را به ثمر رساند و سه گل تیم شاهین نیز از سوی محمد محبی، محمد مشایخ و محمد صادق غریبی به ثمر رسید.\n\nقضاوت این دیدار را امیرحسین یزدانی به همراه کمک های خود محمد رضا بیژنی، رضا لیلامی و محمد دوان علامه زاده برعهده داشت.
کد خبر: ۱۸۸۳۰
يکشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۸

فکرشهر: از هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال کشور روز یکشنبه شاهین شهرداری بوشهر و فولادخوزستان به یک تساوی پرگل رضایت دادند.

\n\n

به گزارش فکرشهر، در این دیدار که در استادیوم شهید بهشتی بوشهر برگزار شد دو تیم پس از 90 دقیقه تلاش به تساوی سه بر سه دست یافتند.

\n\n

مهرداد هدایتیان با هت تریک خود سه گل فولاد را به ثمر رساند و سه گل تیم شاهین نیز از سوی محمد محبی، محمد مشایخ و محمد صادق غریبی به ثمر رسید.

\n\n

قضاوت این دیدار را امیرحسین یزدانی به همراه کمک های خود محمد رضا بیژنی، رضا لیلامی و محمد دوان علامه زاده برعهده داشت.

\n\n

تا پیش از برگزاری این دیدار تیم ذوب آهن با 28 امتیاز در صدرجدول قرار داشت و تیم های فولاد و شاهین نیز هر کدام با 21 و 19 امتیاز در رده های سوم و چهارم جدول بودند.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر