جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: ساختمان سازمان‌های مردم نهاد شهرستان دیر در آئینی با حضور استاندار بوشهر افتتاح شد.\n\nبه گزارش فکرشهر از مهر، مصطفی سالاری در آئین افتتاح ساختمان سازمان‌های مردم نهاد شهرستان دیر اظهار داشت: مهم‌ترین برنامه افتتاح امروز مربوط به این ساختمان می‌شود چرا که با ارائه انتقاد با پیشنهادات می‌توانند کمک بزرگی برای رشد و توسعه استان داشته باشند.\n\nاستاندار بوشهر خطاب به مسئولان بیان کرد: باید توجه ویژه‌ای به نخبگان فعال در سمن‌ها داشته باشید چرا که می‌توانند بار بزرگی از دوش ما با فعالیت‌های نوین خود بردارند.
کد خبر: ۱۸۹۸۴
پنجشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۶

فکرشهر: ساختمان سازمان‌های مردم نهاد شهرستان دیر در آئینی با حضور استاندار بوشهر افتتاح شد.

\n\n

به گزارش فکرشهر از مهر، مصطفی سالاری در آئین افتتاح ساختمان سازمان‌های مردم نهاد شهرستان دیر اظهار داشت: مهم‌ترین برنامه افتتاح امروز مربوط به این ساختمان می‌شود چرا که با ارائه انتقاد با پیشنهادات می‌توانند کمک بزرگی برای رشد و توسعه استان داشته باشند.

\n\n

استاندار بوشهر خطاب به مسئولان بیان کرد: باید توجه ویژه‌ای به نخبگان فعال در سمن‌ها داشته باشید چرا که می‌توانند بار بزرگی از دوش ما با فعالیت‌های نوین خود بردارند.

\n\n

وی در ادامه خاطرنشان کرد: استان ما ظرفیت‌های زیادی دارد و اگر از این ظرفیت‌ها به‌خوبی استفاده نشود، ظلم به جوانان است.

\n\n

سالاری در ادامه به اشاره به اهمیت و جایگاه ویژه سازمان‌های مردم‌نهاد، اضافه کرد: سازمان‌های مردم نهاد تقویت‌کننده دستگاه‌های اجرایی هستند.

\n\n

وی ادامه داد: یکی از اهداف ما توسعه متوازن استان در شهرها و روستاها است و تلاش کردیم در یک سال اخیر در تمامی روستاها حداقل دو پروژه اجرا شود.

\n\n

استاندار بوشهر در این آئین ۵۰ میلیون ریال به خانه سازمان‌های مردم نهاد شهرستان دیر کمک کرد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر