پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس بوشهر گفت: 383 مدرسه در استان بوشهر توسط خیرین ساخته شده است.به گزارش فکرشهر، احمد مرادی در نشست مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان بوشهر اظهار داشت: خیرین مدرسه‌ساز مشارکت و همکاری بسیار خوبی در راستای افزایش فضاهای آموزشی در استان بوشهر داشته‌اند و تعداد بسیار زیادی از مدارس استان توسط خیرین ساخته شده است.
کد خبر: ۱۹۰۴
شنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۸:۲۵

فکرشهر: مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس بوشهر گفت: 383 مدرسه در استان بوشهر توسط خیرین ساخته شده است.

به گزارش فکرشهر، احمد مرادی در نشست مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان بوشهر اظهار داشت: خیرین مدرسه‌ساز مشارکت و همکاری بسیار خوبی در راستای افزایش فضاهای آموزشی در استان بوشهر داشته‌اند و تعداد بسیار زیادی از مدارس استان توسط خیرین ساخته شده است.

وی با اشاره به مشارکت‌های صورت گرفته از سوی خیرین، ادامه داد: با توجه به اینکه تنها با اعتبارات دولتی نمی‌توان فضاهای اموزشی را ایجاد کرد، تلاش کرده‌ایم تا از همه ظرفیت‌ها برای توسعه فضاهای اموزشی استفاده کنیم که خیرین همکاری بسیار خوبی داشته‌اند.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس بوشهر افزود: بیش از یک ‌هزار خیر مدرسه ساز در استان بوشهر فعالیت می‌کنند که 445 نفرشان خانم هستند و ما بقی آقا هستند و کمک‌های بسیار خوبی از سوی خیرین صورت گرفته است.

خیرین مدرسه ساز استان بوشهر 990 میلیارد ریال در بوشهر هزینه کردند

وی اضافه کرد: یک‌هزار و 572 کلاس درس در قالب 383 مدرسه  با زیربنای 165 هزار متر مربع در استان بوشهر توسط خیرین ساخته شده و تحویل اموزش و پرورش شده است.

مرادی با اشاره به اینکه خیرین مدرسه‌ساز استان بوشهر 50 مدرسه را در دست ساخت دارند، تصریح کرد: خیرین مدرسه ساز استان بوشهر 990 میلیارد ریال از سال 86 تاکنون برای ساخت مدارس هزینه کرده‌اند.

وی همچنین به تلاش‌های صورت گرفته از سوی بنیاد برکت در استان بوشهر، بیان داشت: تاکنون 16 مدرسه با 63 کلاس درس توسط بنیاد برکت در استان بوشهر ساخته شده است که 40 میلیارد ریال اعتبار برای اجرای این مدارس هزینه شده است.

منبع:مهر

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر