يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
به گزارش فکرشهر از خبرگزاری صدا و سیما، بارندگی های اخیرموجب شد بخشی از کوه در محور دالکی- کنارتخته ریزش کند و نیروهای راهداری امروز این محور را که بخشی از جاده پر رفت و آمد برازجان – شیراز است، بهسازی می کنند.\nمدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر گفت: برای ریزش برداری و ساماندهی سنگ‌های تخریبی کوه های مجاور، جاده دالکی- کنارتخته از پاسگاه شهید صلاحی تا تونل دریاقلی به طول 8 کیلومتر از ساعت 8 تا 15 امروز یکشنبه هجدهم بهمن بسته خواهد بود.
کد خبر: ۱۹۰۵۹
يکشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۰

به گزارش فکرشهر از خبرگزاری صدا و سیما، بارندگی های اخیرموجب شد بخشی از کوه در محور دالکی- کنارتخته ریزش کند و نیروهای راهداری امروز این محور را که بخشی از جاده پر رفت و آمد برازجان – شیراز است، بهسازی می کنند.
\nمدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر گفت: برای ریزش برداری و ساماندهی سنگ‌های تخریبی کوه های مجاور، جاده دالکی- کنارتخته از پاسگاه شهید صلاحی تا تونل دریاقلی به طول 8 کیلومتر از ساعت 8 تا 15 امروز یکشنبه هجدهم بهمن بسته خواهد بود.
\nفرزاد رستمی افزود: همان طور که پیش از این هم اطلاع رسانی شده بود رانندگان می‌توانند در این مدت، از محورهای بوشهر- اهرم- فراشبند و جم- فیروزآباد- شیراز رفت و آمد کنند.
\nوی همچنین با در خواست از مردم برای همکاری با راهداران، گفت: شماره های 33454444 و 09177714444 و سامانه گویا 141 مرکز مدیریت راه های اداره کل راه و شهرسازی استان شبانه روزی آماده پاسخ گویی است.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر