دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر گفت: تعداد داوطلبان نمایندگی استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی به ۵۳ نفر رسید.\n\nبه گزارش فکرشهر، فتح‌الله حقیقی در گفت و گو با مهر اظهار داشت: پیش از این ۴۸ نفر از داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی در ۴ حوزه انتخابیه استان بوشهر احراز صلاحیت شده بودند که پنج کاندیدای دیگر نیز از سوی شورای نگهبان احراز صلاحیت شدند.\n\nوی با اشاره به اینکه تعداد داوطلبان نمایندگی استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی به ۵۳ نفر رسیده است، خاطرنشان کرد: در حوزه انتخابیه بوشهر، گناوه و دیلم ۲۰ نفر احراز صلاحیت شده‌اند.
کد خبر: ۱۹۰۸۱
يکشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۵:۴۸

فکرشهر: رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر گفت: تعداد داوطلبان نمایندگی استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی به ۵۳ نفر رسید.

\n\n

به گزارش فکرشهر، فتح‌الله حقیقی در گفت و گو با مهر اظهار داشت: پیش از این ۴۸ نفر از داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی در ۴ حوزه انتخابیه استان بوشهر احراز صلاحیت شده بودند که پنج کاندیدای دیگر نیز از سوی شورای نگهبان احراز صلاحیت شدند.

\n\n

وی با اشاره به اینکه تعداد داوطلبان نمایندگی استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی به ۵۳ نفر رسیده است، خاطرنشان کرد: در حوزه انتخابیه بوشهر، گناوه و دیلم ۲۰ نفر احراز صلاحیت شده‌اند.

\n\n

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر همچنین از احراز صلاحیت ۱۲ نفر در حوزه انتخابیه دشتستان خبر داد و بیان کرد: ۱۲ نفر در حوزه انتخابیه کنگان، دیر و جم و عسلویه و ۹ نفر در حوزه انتخابیه دشتی و تنگستان احراز صلاحیت شدند.

\n\n

وی یادآور شد: استان بوشهر دارای چهار حوزه انتخابیه است که در مجموع ۱۰۵ نفر برای انتخابات مجلس شورای اسلامی داوطلب شدند.

\n\n

به گفته حقیقی، سه نفر از افرادی که جدیدا احراز صلاحیت شده‌اند، مربوط به حوزه بوشهر، گناوه و دیلم است و یک نفر در حوزه دشتستان و یک نفر در حوزه جم، عسلویه، کنگان و دیر تائید صلاحیت شدند.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر