دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیرکل اداره راه و شهرسازی استان بوشهر گفت: جاده بوشهر به فارس از مسیر دالکی به کنار تخته که از صبح امروز یکشنبه به منظور خارج کردن سنگ های ریزش کرده در این مسیر بسته شده بود، ساعتی پیش بازگشایی شد.\n\nبه گزارش فکرشهر، فرزاد رستمی عصر یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: عملیات انفجار، تخریب و جمع آوری سنگ های آوار شده در مسیر ارتباطی دالکی به کنارتخته با موفقیت انجام شد و در حال حاضر تردد در این مسیر با ترافیک آرام در حال انجام است.
کد خبر: ۱۹۰۸۳
يکشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۵:۵۵

فکرشهر: مدیرکل اداره راه و شهرسازی استان بوشهر گفت: جاده بوشهر به فارس از مسیر دالکی به کنار تخته که از صبح امروز یکشنبه به منظور خارج کردن سنگ های ریزش کرده در این مسیر بسته شده بود، ساعتی پیش بازگشایی شد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، فرزاد رستمی عصر یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: عملیات انفجار، تخریب و جمع آوری سنگ های آوار شده در مسیر ارتباطی دالکی به کنارتخته با موفقیت انجام شد و در حال حاضر تردد در این مسیر با ترافیک آرام در حال انجام است.

\n\n

وی اظهار کرد: مسیر دالکی به کنارتخته یکی از جاده های اصلی استان بوشهر است که در اثر بارندگی های سال جاری، سخره های حاشیه این مسیر در برخی نقاط ریزش کرده بود و برای ایمنی مسیر نیاز به جمع آوری سنگ ها و آوار برداری داشت.

\n\n

\n\n

عبدالکریم اخترشناس مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر نیز گفت: مسیر ارتباطی بوشهر - فارس حد فاصل پاسگاه شهید صلاحی تا تونل 'دریاقلی' در مسیر دالکی به کنارتخته از ساعت 10 امروز یکشنبه بسته شده بود. 

\n\n

غلامرضا آموزگار مجری طرح بازگشایی و انفجار این مسیر نیز گفت: عملیات انفجار کنترل شده با همه محاسبات دقیق با در نظر گرفن جوانب کار از جمله آسیب وارد نشدن به زیر ساخت های جاده توسط تیم متخصص بومی استان بوشهر با موفقیت انجام شد.

\n\n

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر