سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
تجمع کارگران صدرا وارد چهارمین روز شد؛
فکرشهر: آنها می گویند: 1500 نفر نیروی شاغل در این شرکت از هشت ماه گذشته حقوقی دریافت نکرده اند و صرفا طی این مدت مساعده هایی گرفته اند که نمی تواند تکافوی هزینه های زندگی شان را بدهد...
کد خبر: ۱۹۱۶۶
سه‌شنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۶

فکرشهر: آنها می گویند: 1500 نفر نیروی شاغل در این شرکت از هشت ماه گذشته حقوقی دریافت نکرده اند و صرفا طی این مدت مساعده هایی گرفته اند که نمی تواند تکافوی هزینه های زندگی شان را بدهد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، این کارگران که عمدتا وابسته به پیمانکاری های بخش سکوسازی صدرا هستند، از ابتدای این هفته تجمعاتی را مقابل استانداری آغاز کرده و خواستار پیگیری مسئولان درباره مطالبات شان هستند.

\n\n

آنها می گویند: 1500 نفر نیروی شاغل در این شرکت از هشت ماه گذشته حقوقی دریافت نکرده اند و صرفا طی این مدت مساعده هایی گرفته اند که نمی تواند تکافوی هزینه های زندگی شان را بدهد.

\n\n

معترضان ادامه می دهند: جدا از معوقات مزدی، کارفرما هنوز در خصوص پرداخت حق بیمه ماههای گذشته نیز اقدامی نکرده و در نتیجه از این جمع کارگرانی که برای تمدید دفترچه‌ بیمه‌های خود اقدام کرده‌اند با مشکل مواجه شده‌اند.

\n\n

طی روزهایی که تجمعات کارگران صدرا برگزار می شده، هیچ مسئولی از استانداری حاضر نشده به جمع آنها بیاید و به گفته نمایندگان معترضان، نشست هایی هم که با برخی از مسئولان داشته اند، در خصوص مطالبات آنها گره گشا نبوده است.

\n\n

باید منتظر ماند و دید فرجام این تجمع های اعتراضی به کجا می رسد؟

\n\n

http://pgnews.ir/uploader/vazjwo61.jpg

\n\n

http://static2.ilna.ir/thumbnail/D4rCgG67x7d1/TbaZ-65erigz_KuonkQ7j4fGZx6NUybp2e1awigXJ3Ar7nwJ7wnB4Gngr8x7S0KTcevfZAhscDQ,/22.jpg

\n\n

منبع: خلیج فارس

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر