جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: فرمانده انتظامی شهرستان کنگان از کشف یک دستگاه خودرو حامل مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.به گزارش فکرشهر، کرم دشتیان اظهار داشت: به منظور مقابله با توزیع و پخش مواد مخدر تلاش‌های بسیار زیادی صورت گرفته است و در این راستا برنامه‌های بسیار خوبی داریم که فضا را برای فعالیت قاچاقچیان تنگ کرده و اجازه فعالیت به آنها نخواهیم داد.وی اضافه کرد: عزم پلیس در سال جاری برای مقابله با توزیع‌کنندگان مواد مخدر جدی است و با اجرای طرح‌های عملیاتی مختلف سعی در پاکسازی نقاط آلوده و همچنین کشف و ضبط مواد مخدر از قاچاقچیان داریم.
کد خبر: ۱۹۲۴
شنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۵:۱۶

فکرشهر: فرمانده انتظامی شهرستان کنگان از کشف یک دستگاه خودرو حامل مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.

به گزارش فکرشهر، کرم دشتیان اظهار داشت: به منظور مقابله با توزیع و پخش مواد مخدر تلاش‌های بسیار زیادی صورت گرفته است و در این راستا برنامه‌های بسیار خوبی داریم که فضا را برای فعالیت قاچاقچیان تنگ کرده و اجازه فعالیت به آنها نخواهیم داد.

وی اضافه کرد: عزم پلیس در سال جاری برای مقابله با توزیع‌کنندگان مواد مخدر جدی است و با اجرای طرح‌های عملیاتی مختلف سعی در پاکسازی نقاط آلوده و همچنین کشف و ضبط مواد مخدر از قاچاقچیان داریم.

فرمانده انتظامی شهرستان کنگان از کشف یک دستگاه خودرو حامل مواد مخدر در این شهرستان خبر داد و افزود: این محموله مواد مخدر با تلاش‌های ماموران انتظامی و بر اساس اجرای برنامه‌های عملیات اطلاعاتی پلیس کشف شد.

وی از کشف پنج کیلوگرم مواد مخدر از این خودر خبر داد و بیان داشت: با تلاش‌های صورت گرفته، خودرو پراید حامل پنج کیلوگرم مواد مخدر توقیف شد و مواد مخدر کشف و ضبط شد.

دشتیان با اشاره به اینکه این  خودرو مواد مخدر را از استان فارس به شهرستان کنگان منتقل می‌کرد، بیان داشت: در این رابطه یک نفر نیز دستگیر شد.

منبع:مهر

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر