شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
امام‌جمعه دلوار:
فکرشهر: امام‌جمعه دلوار گفت: آنچه از کاندیداهای انتخابات و مردم در جامعه انتظار است حفظ آرامش در جامعه است زیرا مردم در شرایط آرام می‌توانند به‌درستی تصمیم بگیرند.\n خبرگزاری فارس: کاندیداها و مردم، آرامش جامعه در ایام انتخابات را حفظ کنند\n\nبه گزارش فکرشهر و به نقل از فارس، حجت‌الاسلام علی زاهد‌دوست در خطبه‌های نماز جمعه این هفته دلوار با تبریک ولادت باسعادت حضرت زینب (س) اظهار داشت: این بانو بزرگوار که توفیق مصاحبت و همراهی برادر و امام خود در کربلا را داشت بعد از شهادت برادرش هم همواره مدافع آرمان‌های و ارزش‌های حسینی بود.
کد خبر: ۱۹۲۵۸
جمعه ۲۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۶:۲۹

فکرشهر: امام‌جمعه دلوار گفت: آنچه از کاندیداهای انتخابات و مردم در جامعه انتظار است حفظ آرامش در جامعه است زیرا مردم در شرایط آرام می‌توانند به‌درستی تصمیم بگیرند.
\n خبرگزاری فارس: کاندیداها و مردم، آرامش جامعه در ایام انتخابات را حفظ کنند

\n\n

به گزارش فکرشهر و به نقل از فارس، حجت‌الاسلام علی زاهد‌دوست در خطبه‌های نماز جمعه این هفته دلوار با تبریک ولادت باسعادت حضرت زینب (س) اظهار داشت: این بانو بزرگوار که توفیق مصاحبت و همراهی برادر و امام خود در کربلا را داشت بعد از شهادت برادرش هم همواره مدافع آرمان‌های و ارزش‌های حسینی بود.

\n\n

وی بیان کرد: اگر سخنان آتشین و کوبنده خطبه‌خوان کربلا در مجلس یزید و بازار شام و کوفه نبود و ایشان با آن قاطعیت از ولایت و حقانیت برادرش دفاع نمی‌کرد امروز راه اباعبدالله توسط منفعت‌طلبان تاریخ تحریف‌شده بود و آن آرمان‌ها و ارزش‌های مطلوب حسین بن علی به بوته فراموشی سپرده‌شده بود.

\n\n

امام‌جمعه دلوار با قدردانی از حضور باشکوه مردم در راهپیمایی روز ٢٢ بهمن تصریح کرد: حضور مردم به‌صورت باشکوه در صحنه‌های انقلاب دشمن را مجبور می‌کند تا همه توطئه‌های و فتنه‌های خود را خنثی ببیند و به عقب باز گردد.

\n\n

زاهد‌دوست بیان داشت: این حماسه‌های بی‌نظیر به دنیا ثابت می‌کند ملت ایران همچنان انقلابی‌اند و بر اصول و ارزش‌های انقلاب اصرار و پافشاری دارند و در هیچ شرایط سیاسی حاضر به کوتاه آمدن بر اصل استکبارستیزی و شعار مرگ بر آمریکا نیستند.

\n\n

وی بیان کرد: مسئولان باید قدر این حضور چندمیلیونی را بدانند و آن را پشتوانه عزت و اقتدار نظام اسلامی بدانند و در خدمت مردم همت مضاعف کنند خوشبختانه باوجود کمبود اعتبارات و منابع مالی اقدامات و خدمات خوبی  از ناحیه دولت در این بخش انجام‌شده است که انصاف اقتضا می‌کند از تلاش‌های استاندار و پیگیری‌های فرماندار شهرستان تنگستان و همچنین بخشدار دلوار قدردانی کنیم.

\n\n

امام‌جمعه دلوار با اشاره به دیدار جمعی از خانواده‌های شهدای مدافع حرم با رهبر معظم انقلاب و یادآوری این فرموده رهبری که اگر مدافعان حرم در سوریه نرفته بودند امروز مقر فرماندهی داعش در همدان و کرمانشاه بود گفت: جنگ تروریست‌های داعش در سوریه، لبنان، یمن درواقع جنگ استکبار با ایران اسلامی است و چون جرات مقابله رودررو و مستقیم با ملت ایران را ندارند به‌صورت جنگ‌های نیابتی با ما مقابله می‌کنند.

\n\n

زاهد دوست گفت: حضور سربازان فداکار انقلاب و بسیجیان مخلص بیرون از مرزها برای جلوگیری از نفوذ و حضور دشمن در سرزمین اسلامی ماست زیرا مولا امیرالمؤمنین به ما توصیه کرده پیش از اینکه دشمن شما را زمین‌گیر کند باید در بیرون از مرزها دشمن را زمین‌گیر کنیم.

\n\n

وی افزود: به فضل الهی و نعمت گران‌قیمت ولایت‌فقیه و هدایت‌های رهبری و حضور مردم درصحنه‌های انقلاب همه توطئه‌های دشمنان نقش بر آب خواهد شد و دشمن نخواهد توانست گزندی به سرزمین ایران وارد کند.

\n\n

امام‌جمعه دلوار با اشاره به انتخابات 7 اسفندماه اظهار داشت:  ٩ نفری که در صحنه انتخابات در حوزه انتخابیه دشتی و تنگستان حضور دارند و افرادی که رد یا عدم احراز صلاحیت شده‌اند به معنای عدم صلاحیت آن‌ها در سایر مناصب نیست بلکه شورای نگهبان صلاحیت آن‌ها را برای حضور در مهم‌ترین مرکز تصمیم‌ساز کشور مجلس شورای اسلامی در این دوره تشخیص نداده است.

\n\n

زاهد دوست بیان کرد: کسانی که در ادوار قبل صلاحیتشان تأییدشده هرگز به معنای صلاحیت دائمی و مادام‌العمر نیست بلکه ممکن است در دوران مسئولیت و جاهای دیگر اقداماتی انجام داده باشد که شورای نگهبان نسبت به صلاحیت این افراد تجدیدنظر کرده باشد.

\n\n

وی ادامه داد: کاندیدای رد صلاحیت شده باید به نظر شورای نگهبان تمکین کنند و به قانون احترام بگذارند این‌طور نباشد قانون را آنجا که به نفع  خودمان است بپذیریم و آنجا که به نفعمان نیست علیه قانون بایستیم

\n\n

امام‌جمعه دلوار خاطرنشان کرد: آنچه از نامزدها و مردم در جامعه انتظار است حفظ  آرامش در جامعه است زیرا مردم در شرایط آرام و با آرامش می‌توانند به‌درستی تصمیم بگیرند و هیئت‌های اجرایی و نظارت هم فقط در صورت آرامش در جامعه موفق به برگزاری بدون حاشیه انتخابات خواهند شد.

\n\n

زاهد دوست گفت: دشمنان ما همیشه ساکت نخواهند نشست و اختلافات را بزرگ‌نمایی می‌کنند و تلاش برای دوقطبی کردن جامعه در دستور کار خود دارند بنابراین همه ما با حضور گسترده در انتخابات دشمن را دوباره ناامید و بارقه امید را در فضای جامعه ترویج کنیم.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر