سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان، از آغاز طرح بسیج سلامت نوروزی از اول اسفند ماه سال جاری با حضور فعال بازرسین بهداشت محیط خبر داد. \n\nبه گزارش فکرشهر، کارشناس مسئول واحد بهداشت محیط  و حرفه ای شهرستان دشتستان در این رابطه گفت: این طرح با هدف حفظ  و ارتقای سطح سلامت جامعه و مسافران نوروزی و همچنین ایمنی آب و مواد غذایی  در سطح عرضه، به منظور کاهش و کنترل بیماریهای مرتبط با آب و موادغذایی انجام می شود.
کد خبر: ۱۹۵۴۳
سه‌شنبه ۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۷:۲۷

فکرشهر: روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان، از آغاز طرح بسیج سلامت نوروزی از اول اسفند ماه سال جاری با حضور فعال بازرسین بهداشت محیط خبر داد. 

\n\n

به گزارش فکرشهر، کارشناس مسئول واحد بهداشت محیط  و حرفه ای شهرستان دشتستان در این رابطه گفت: این طرح با هدف حفظ  و ارتقای سطح سلامت جامعه و مسافران نوروزی و همچنین ایمنی آب و مواد غذایی  در سطح عرضه، به منظور کاهش و کنترل بیماریهای مرتبط با آب و موادغذایی انجام می شود.

\n\n

این مقام مسئول اضافه کرد: این طرح ،هر ساله از ابتدای اسفند شروع و تا 15 فروردین ماه ادامه دارد و در این مدت بازرسن بهداشت محیط، بطور کامل در ساعات ادارای و غیراداری ودر  روزهای تعطیل و غیر تعطیل مشغول فعالیت هستند.

\n\n

خانم حسینی در ادامه اظهار داشت: در مدت 45 روز طرح بسیج سلامت نوروز به طور متوسط روزانه 3 اکیپ در سطح شهرستان، از مراکز تهیه و توزیع موادغذایی و اماکن عمومیبازدید به عمل می آورند.

\n\n

وی در ادامه گفت: در این زمینه هماهنگی های بین بخشی لازم با ادرات مرتبط ازجمله بخشداریها ،شهرداری ها،ادارات آموزش و پرورش،اوقاف،نیروی انتظامی ،مجمع امورصنفی ،صنعت،معدن وتجارت و اداره آب انجام شده است و آموزش عمومی به مردم با استفاده از تراکت و بنر انجام گرفته است.

\n\n

کارشناس مسئول واحد بهداشت محیط و حرفه ای ستاد شبکه ،د ر پایان اظهار داشت: امیدواریم با برنامه ریزی های انجام شده،سلامت شهروندان و مسافرین عزیز تامین گردد.

\n\n

 

\n\n

\n

              

\n\n

              

\n\n

               

\n\n

               

\n

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر