جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: طایفه گیسکانی های دشتستان استان بوشهر برای انتخاب نماینده اصلح درمجلس شورای اسلامی، انسجام و وحدت خود و دعوت به حضور پرشور در انتخابات همایش قومی برگزار کرد.\n همایش انتخاباتی یک طایفه در دشتستان بوشهر\n\nبه گزارش فکرشهر، دهیار روستای باغتاج منطقه گیسکان دشتستان و یکی از بزرگان این طایفه در گفت وگو با ایرنا اظهار داشت: این همایش با حضور جمعی از بزرگان، ریش سفیدان، فرهنگیان و جوانان فرهیخته این طایفه با دعوت از چهار نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی در برازجان برگزارشد.
کد خبر: ۱۹۵۴۵
سه‌شنبه ۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۷:۴۵

فکرشهر: طایفه گیسکانی های دشتستان استان بوشهر برای انتخاب نماینده اصلح درمجلس شورای اسلامی، انسجام و وحدت خود و دعوت به حضور پرشور در انتخابات همایش قومی برگزار کرد.
\n همایش انتخاباتی یک طایفه در دشتستان بوشهر

\n\n

به گزارش فکرشهر، دهیار روستای باغتاج منطقه گیسکان دشتستان و یکی از بزرگان این طایفه در گفت وگو با ایرنا اظهار داشت: این همایش با حضور جمعی از بزرگان، ریش سفیدان، فرهنگیان و جوانان فرهیخته این طایفه با دعوت از چهار نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی در برازجان برگزارشد.

\n\n

امان عنایتی بیان افزود: این برنامه برای معرفی و بیان دیدگاه ها و برنامه های چهار نامزد مطرح در حوزه انتخابیه دشتستان با ارائه سخنرانی آنها طبق زمان بندی مشخص اجرا شد.

\n\n

وی اضافه کرد: ایجاد فرصت انتخاب اصلح و شایسته، شور و نشاط انتخاباتی و همدلی و وحدت بیشتر این طایفه برای انتخاب نماینده دلسوز این طایفه، منطقه و شهرستان از دیگر اهداف این برنامه بود.

\n\n

این فعال اجتماعی و یکی از بزرگان طایفه ادامه داد: چهار نامزد دعوت شده به این محفل هر کدام دقایقی برای این جمع 600نفری به ایراد سخنرانی پرداختند.

\n\n

عنایتی بیان کرد: این طایفه با 10هزار رای یکی از طوایف اصیل، فرهیخته، شهیدپرور و ولایت مدار دشتستان است که همواره در همه امور وحدت رویه و همدلی ویژه ای دارند که در این دوره نیز خود را برای حضوری آگاهانه و پرشور و شعور در هفتم اسفندماه آماده می کنند.

\n\n

وی گفت: طایفه گیسکانی ها با داشتن چهره های نخبه در حوزه های علمی و مدیریتی همواره نقش موثری در پیشرفت منطقه و استان بوشهر داشته اند.

\n\n

دهیار روستای باغتاج افزود: این طایفه با وجود داشتن تعداد زیاد شهید و ایثارگر و مردمی همیشه پشتیبان نظام و ولایت اما از مشکلات و محرومیت های زیادی بویژه در روستاهای خود از جمله باغتاج، انارستان و تنگ فاریاب رنج می برند که برخی از جوانان در این مراسم خواسته های خود را با نامزدهای انتخاباتی مطرح کردند.

\n\n

همچنین در این همایش از عموم مردم بویژه طایفه گیسکانی ها برای حضور در انتخابات هفتم اسفندماه دعوت بعمل آمد.

\n\n

شهرستان دشتستان با حدود 250 هزار نفر جمععیت دارای یک کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است که در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی 10 نامزد برای تصاحب این کرسی در حال رقابت هستند.

\n\n

طایفه گیسکانی ها بیشتر در بخش ارم دشتستان در فاصله 150 کیلومتری شرق بوشهر ساکن هستند.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر