جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: در واپسین ساعات تبلیغات قانونی برای کاندیداها، علی احمدزاده با صدور بیانیه ای حمایت خود از کاندیدای اصلاح طلبان و حامیان دولت را اعلام داشت.\n\nبه گزارش فکرشهر، متن بیانیه ی احمدزاده که خود نیز کاندیدای مجلس دهم بود ولی صلاحیتش احراز نشد، به شرح زیر است:
کد خبر: ۱۹۵۸۲
چهارشنبه ۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۶:۵۹

فکرشهر: در واپسین ساعات تبلیغات قانونی برای کاندیداها، علی احمدزاده با صدور بیانیه ای حمایت خود از کاندیدای اصلاح طلبان و حامیان دولت را اعلام داشت.

\n\n

به گزارش فکرشهر، متن بیانیه ی احمدزاده که خود نیز کاندیدای مجلس دهم بود ولی صلاحیتش احراز نشد، به شرح زیر است:

\n\n

به نام خدا
\nمردم شریف و نجیب دشتستان
\nبا سلام
\nپر واضح است که پیشرفت و توسعه کشور با مشارکت آحاد مردم در عرصه های مختلف سیاسی، اجتماعی و فرهنگی پیوند عمیقی دارد. دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره خبرگان رهبری آزمون دیگری برای نشان دادن سلامت، ایستادگی و وفاداری به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می باشد حضور همه جانبه مردم شریف و همیشه در صحنه دشتستان در این انتخابات موجب رشد و تعالی این خطه خواهد بود. لذا از همه شما خوبان تقاضا دارد که در روز هفت اسفند با حضور پای صندوق های رأی، برگ زرین دیگری را در تاریخ درخشان این سرزمین ثبت نمائید.

\n\n

اکنون که فرصت خدمت گذاری در خانه ملت برای اینجانب فراهم نگردید ضمن احترام به قانون اساسی مترقی کشورم بر خود واجب می دانم از همراهی و همدلی همه هواداران و اقشار مختلف ،جوانان، دلیرمردان و شیرزنان شهرستان دشتستان تشکر و قدردانی نموده و اعلام میدارد که به همت شما عزیزان نتیجه خود را پیش از حماسه هفت اسفند دریافت نموده ام. پایمردی و استقامت همه شما عزیزان مایه دلگرمی و مباهات اینجانب بوده و بی شک زبانم از تشکر و قدردانی قاصر است و با افتخار تا همیشه فرزند کوچک شما و خدمت گذار همه دشتستانیهای پاک نهاد خواهم بود.

\n\n

در پایان ضمن تأکید مجدد بر مشارکت حداکثری در صحنه انتخابات سرنوشت ساز پیش رو از جریان اصلاحات و حامیان دولت طبق میثاق نامه و احترام به تشخیص آگاهانه مردم شریف، حمایت خود را از این جریانها اعلام نموده و به همه کسانی که به رویکرد مدیریتی و سیاسی اصلاح طلبی اعتقاد دارند توصیه می نمایم به کاندیدای اصلاحات در حوزه دشتستان رأی دهند. سربلندی و عزت همگان را از خداوند منان خواستارم.
\nعلی احمدزاده
\n5/12/94

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر