جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
اخبار تکمیلی؛
فکرشهر: در حالی که چند ساعتی از شمارش آرای انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان بوشهر می گذرد، ولی هنوز نتیجه ی قطعی و رسمی این انتخابات و تعداد آرا از منابع رسمی اعلام نشده، با این حال خبر می رسد که...
کد خبر: ۱۹۶۷۴
شنبه ۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۳

فکرشهر: در حالی که چند ساعتی از شمارش آرای انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان بوشهر می گذرد، ولی هنوز نتیجه ی قطعی و رسمی این انتخابات و تعداد آرا از منابع رسمی اعلام نشده است با این حال خبر می رسد که از 4 حوزه ی انتخابیه ی استان، 3 کاندیدای اصلاح طلب و حامی دولت راهی مجلس شده اند.

\n\n

به گزارش فکرشهر در حوزه انتخابیه بوشهر، گناوه و دیلم حجت الاسلام عبدالحمید خدری با کسب بیش از 41 هزار رای راهی بهارستان شد. پس از وی عبدالکریم جمیری نماینده کنونی این حوزه و کاندیدای اصولگرایان با 34 هزار رای و سید کریم موسوی با 26 هزار رای قرار گرفتند.

\n\n

همچنین در حوزه انتخابیه دشتستان نیز، محمدباقر سعادت کاندیدای اصلاح طلبان و حامیان دولت در این حوزه با حدود 36 هزار رای بهارستانی شد . همچنین غلامرضا مختاری کاندیدای مورد حمایت اصولگرایان و محمدرضا دهقان فرد به ترتیب با 32 هزار و 22 هزار در رتبه های بعدی قرار گرفته اند..

\n\n

در حوزه دیر، کنگان، عسلویه و جم نیز برای نخستین بار یک بانو راهی بهارستان شد. براین اساس سکینه الماسی یکی از کاندیداهای موردحمایت اصلاح طلبان و اعتدالگرایان با 41 هزار رای توانسته اکثریت لازم را را برای حضور در مجلس کسب کند.. پس از وی نیز، حجت الاسلام موسی احمدی نماینده کنونی با35 هزار و حسین بردستانی یکی دیگر از کاندیداهای اصلاح طلبان با 26 هزار رای دوم و سوم شدند..

\n\n

شاید تنها حوزه ای از استان که کاندیدای اصولگرایان را به مجلس فرستاده، حوزه ی دشتی و تنگستان باشد که به طور رسمی نیز معرفی شده است.

\n\n

به گزارش فکرشهر، سید کمال الدین شهریاری در این حوزه و درحالی که کاندیدای اصلاح طلب و حامی دولت قدری حضور نداشت موفق شد با کسب اکثریت آرا برای سومین بار نمایندگی مجلس را تجربه کند. وی در دوره سوم و چهارم مجلس نماینده همین منطقه بود. در این حوزه محمد پاکدل کاندیدای مورد حمایت اصلاح طلبان و حامیان دولت دوم شده است.

\n\n

شهریاری در این انتخابات از تعداد 78 هزار و 16 رای ماخوذه ی صحیح،  54 هزار و 308 رای ر کسب کرده است.

\n\n

در این حوزه محمد پاکدل کاندیدای مورد حمایت اصلاح طلبان و حامیان دولت با 27 هزار در رده دوم قرار گرفت. امسال پورفاطمی نماینده چهار دوره دشتی و تنگستان توسط شورای نگهبان ردصلاحیت شد و امکان حضور در رقابت ها را نیافت

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر