پنجشنبه ۰۳ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر گفت: گازرسانی به ٢٠٨ روستای استان بوشهر در دست اجرا است.\n\nبه گزارش فکرشهر، غلامعباس حسینی در گفتگو با مهر اظهار داشت: تلاش‌های بسیار زیادی برای توسعه گازرسانی در استان بوشهر صورت گرفته است و طرح‌های خوبی در دست اجرا داریم که تکمیل این طرح‌ها باعث می‌شود تا اغلب نقاط استان از گاز بهره‌مند شوند.\n\nوی با اشاره به اینکه در سال‌های اخیر روند گازرسانی به شهرها و روستاهای استان بوشهر شتاب بالایی گرفته است، اضافه کرد: در دهه مبارک فجر امسال نیز ۴۷ پروژه مهم گازرسانی در استان بوشهر به بهره‌برداری رسید.
کد خبر: ۱۹۷۲۰
يکشنبه ۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۶:۰۱

فکرشهر: مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر گفت: گازرسانی به ٢٠٨ روستای استان بوشهر در دست اجرا است.

\n\n

به گزارش فکرشهر، غلامعباس حسینی در گفتگو با مهر اظهار داشت: تلاش‌های بسیار زیادی برای توسعه گازرسانی در استان بوشهر صورت گرفته است و طرح‌های خوبی در دست اجرا داریم که تکمیل این طرح‌ها باعث می‌شود تا اغلب نقاط استان از گاز بهره‌مند شوند.

\n\n

وی با اشاره به اینکه در سال‌های اخیر روند گازرسانی به شهرها و روستاهای استان بوشهر شتاب بالایی گرفته است، اضافه کرد: در دهه مبارک فجر امسال نیز ۴۷ پروژه مهم گازرسانی در استان بوشهر به بهره‌برداری رسید.

\n\n

مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر با اشاره به برخورداری ۲۰۳ روستای استان بوشهر از نعمت گاز طبیعی، خاطرنشان کرد: گازرسانی به ٢٠٨ روستای استان بوشهر هم اکنون در دست اجرا است.

\n\n

وی با اشاره به بهره‌مندی ۳۳ شهر استان از گاز طبیعی، اضافه کرد: بیش از ٣٢٢ کیلومتر خط انتقال گاز در سطح استان بوشهر تاکنون اجرا شده است و در حال توسعه این شبکه هستیم.

\n\n

حسینی با اشاره به اجرای بیش از چهار هزار و ١٩١ کیلومتر شبکه گذاری گاز در سطح استان طی ۱۱ ماهه امسال، بیان کرد: ظرفیت اشتراک ۱۷۱ هزار مشترک در استان ایحاد شده است و بیش از ۱۳۱ هزار انشعاب تاکنون در استان نصب شده است.

\n\n

وی از اجرای گازرسانی به شهرهای کلمه، بوشکان و ارم در سال آینده خبر داد و افزود: گازرسانی به کارخانه‌های متانول کاوه و سیمان مند دشتی از دیگر برنامه‌های این شرکت در سال آینده است.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر