پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مرحله سوم آزمون بهورزان مناطق مختلف شهرستان دشتستان روز چهارشنبه ساعت 9 صبح ، همزمان با سراسر استان در سالن فرهنگ اداره آموزش و پرورش برازجان برگزار شد. \n\nبه گزارش فکرشهر از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرذستان دشتستان ،آزمون مرحله سوم بهورزان ش ، با شرکت 113 بهورز در سالن فرهنگ شهرستان  دشتستان برگزار گردید  .\n\nمدیر آموزشگاه بهورزی برازجان دراین رابطه گفت این آزمون هرساله در سه مرحله برگزار میشود که دومرحله قبلی آن در مرداد و آذر ماه سالجاری برگزار گردیده است .
کد خبر: ۱۹۷۳۶
پنجشنبه ۰۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۱

فکرشهر: مرحله سوم آزمون بهورزان مناطق مختلف شهرستان دشتستان روز چهارشنبه ساعت 9 صبح ، همزمان با سراسر استان در سالن فرهنگ اداره آموزش و پرورش برازجان برگزار شد. 

\n\n

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرذستان دشتستان ،آزمون مرحله سوم بهورزان ش ، با شرکت 113 بهورز در سالن فرهنگ شهرستان  دشتستان برگزار گردید  .

\n\n

مدیر آموزشگاه بهورزی برازجان دراین رابطه گفت این آزمون هرساله در سه مرحله برگزار میشود که دومرحله قبلی آن در مرداد و آذر ماه سالجاری برگزار گردیده است .

\n\n

خانم رضوی افزود ،سوالات این مرحله از آزمون در زمینه دارونامه، هماهنگی و گسترش ،مادران باردار،بارداری سالم ،کودک سالم  و کودک بیماربوده و توسط مربیان آموزشگاه بهورزی طراحی شد ه است.

\n\n

این مقام مسئول در پایان اضار داشت، بهورزان  براساس نمرات کسب شده در آزمون ارزشیابی میشوند و در سه گروه خوب متوسط و ضعیف قرار میگیرند که گروه متوسط و ضعیف ،کلاسهای آموزشی در طی سال برای آنها برگزار می گردد.

\n\n

\n\n

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر